شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت آیت الله انواری را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای درگذشت آیت الله انواری، از پیشگامان انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای درگذشت آیت الله انواری، از پیشگامان انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات درپی درگذشت آیت الله انواری ضمن تسلیت این ثلمه و ضایعه بزرگ جبران ناشدنی، از عموم مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی خواست تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم تشییع و بزرگداشت آن عالم ربانی و مجاهد نستوه ضمن تکریم از مقام شامخ روحانیت معظم، بر راه درست و مسلک آن روحانی مبارز و خدوم، مهر تأیید بزنند.

در این اطلاعیه ترحیم آمده است:

آیت الله محمدباقر محی الدین انواری از پیشکسوتان مبارزه با رژیم ستمشاهی و از پیشگامان انقلاب اسلامی و از همراهان نهضت حضرت امام خمینی(ره) بوده که سالیان متمادی از عمر شریف خود را در زندان ها و سیاه چال های رژیم سفاک پهلوی گذراند.

آیت الله انواری ک هیکی از مریدان و شیفتگان واقعی حضرت امام (ره) و از یاوران صدیق رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، تمام عمر شریف خود را در راه مجاهده، سازندگی و تهذیب نفس صرف کرد. ایشان افتخار نمایندگی حضرت امام (ره) را در ژاندارمری و مرکز رسیدگی به امور مساجد و نمایندگی دوره های مختلف مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نیز داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت این روحانی مبارز و مجاهد جلیل القدر را به عموم مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، علمای اعلام، جامعه بزرگ روحانیون، به ویژه مردم غیور همدان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای روح بلند ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان ایشان، طول عمر با عزت و صبر و اجر مسئلت می نماید و از مردم شریف درخواست می کند تا در مراسم هایی که در تکریم این روحانی والا مقام تشکیل می شود شرکت پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.