شورای شهری ها حق شرکت در انتخابات فدراسیون ها را ندارند/خدا به داد پولادگر رسید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که اعضای شورای شهر اجازه شرکت کردن در انتخابات فدراسیون های ورزشی را ندارند.

به گزارش ممتاز؛مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در حالی فردا برگزار می گردد که با نامه سازمان بازرسی کل کشور عملا هادی ساعی نمی تواند در این انتخابات شرکت کند.این در حالی است که علاوه بر ساعی،احمد دنیا مالی و عباس تازهی هم عضو شورای شهر می باشند و با ارسال این نامه آنها هم نمی توانند  در انتخابات فدراسیون های قایقرانی و کشتی شرکت داشته باشند.

آنها تنها در صورتی می توانند برای حضور در انتخابات وارد گود شوند که از سمت خود در شورای شهر استعفا بدهند.با این شرایط در مجمع فدراسیون تکواندو بدون شک پولادگر که ساعی را جدی ترین رقیب خودش می دید تک و تنها خواهد ماند،مگر اینکه ساعی تصمیم دیگری بگیرد و از حضور در شورای شهر استعفا بدهد.

این در حالی است که ساعی در واکنش به این تصمیم سازمان بازرسی کل کشور می گوید:«من نمی دانم چرا این تصمیم را گرفته اند.نمی دانم چرا نصف روز مانده به انتخابات این خبر را اعلام کرده اند.»

او با بیان اینکه فردا در انتخابات شرکت خواهد کرد ادامه داد:«من صبح که به وزارت خانه رفتم حرفی در این مورد به من نزدند.با این شرایط فردا به مجمع خواهم رفت و در انتخابات هم شرکت خواهم کرد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.