شورای نگهبان ابتدای هفته آینده نظرش را درباره لایحه بودجه ۹۳ اعلام می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ در مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان ده روز فرصت دارد تا نظر خود را درباره لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارسال کند که این مدت تا ده روز دیگر نیز قابل تمدید است، گفت: با توجه به اینکه شورای نگهبان لایحه بودجه را روز به روز مورد بررسی قرارداده‌ احتمالا،ً نظر خود را تا یکشنبه آینده به مجلس ارسال خواهد کرد.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات  مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شورای نگهبان ده روز فرصت دارد تا نظر خود را درباره لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارسال کند که این مدت تا ده روز دیگر نیز قابل تمدید است، گفت: با توجه به اینکه شورای نگهبان لایحه بودجه را روز به روز مورد بررسی قرارداده‌ احتمالا،ً نظر خود را تا یکشنبه آینده به مجلس ارسال خواهد کرد.  
 
وی ادامه داد: پس از اعلام نظر شورای نگهبان، رئیس مجلس آن را به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهد تا این کمیسیون به رفع اشکالات و ابهامات لایحه بودجه جهت تامین نظر شورای نگهبان اقدام کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ تصریح کرد: در ادامه این روند، موارد ابهامی پس از بررسی در کمیسیون تلفیق مجددا در صحن علنی مطرح، رای‌گیری و به شورای نگهبان ارسال خواهد شد که در صورت تصویب در این شورا لایحه بودجه ۹۳ به قانون تبدیل خواهد شد.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.