«شور شیرین» از تلویزیون پخش نمی‌شود

تهیه کننده فیلم سینمایی«شور شیرین» گفت: این فیلم در هفته دفاع مقدس امسال از سوی تلویزیون پخش نخواهد شد.

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص نمایش فیلم سینمایی «شورشیرین» در تلویزیون گفت: صدا و سیما متقاضی نمایش فیلم شهید کاوه در هفته دفاع مقدس بود، ولی هیچ توافقی برای این کار انجام نشده است.
 
وی دلایل این کار را ادامه اکران فیلم در بعضی سینماهای کشور، اکران در برخی شهرستان ها در آینده نزدیک و بازار شبکه خانگی آن دانست و افزود: به دلیل اکران این فیلم ترجیح می دهیم نمایش فیلم شور شیرین در هفته مقدس سال آینده انجام شود.
 
تهیه کننده فیلم «شورشیرین» با بیان اینکه از سوی رسانه ملی هیچ قراردادی برای نمایش این فیلم صورت نگرفته و فیلمی در دست آنها وجود ندارد، اضافه کرد: اگر این فیلم توسط تلویزیون پخش شود تمام برنامه ریزی های انجام شده برای اکران دانشگاهی از بین می رود.
 
اصغری تصریح کرد: برنامه ریزی اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «شور شیرین» صورت گرفته و در روزهای آینده برنامه نهایی آن اعلام خواهد شد.
 
به گفته وی پخش فیلم «شور شیرین» از نظر اعتباری و حرفه ای بهتر است به زمان دیگری موکول شود.
 
تهیه کننده فیلم «به کبودی یاس» یادآور شد: با توافقات انجام شده فیلم سینمایی «به کبودی یاس» در هفته دفاع مقدس امسال از تلویزیون نمایش داه می شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کیانوش:

    سلام اگراین فیلم جذاب ازتلویزیون پخش نمی شود.حداقل بطور نمایش خانگی (DVD)پخش کنید تا ما بتوانیم از کلوپ های مجاز خریداری کنیم ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.