«شور شیرین» به “اتاق رسانه سینمای ایران” می‌رود

«شور شیرین» به "اتاق رسانه سینمای ایران" می‌رودروز شنبه ۲۴ تیرماه و با حضور عوامل سازنده فیلم؛
«شور شیرین» به “اتاق رسانه سینمای ایران” می‌رود
تاریخ درج : ۲۰ تیر
سرفصل : خبرهای روزانه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : نشست پرسش و پاسخ فیلم «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی، نخستین نشست از سلسله جلسات “اتاق رسانه سینمای ایران” فرهنگسرای رسانه در سال۹۱ است، که با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش سینمانگار، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، نشست پرسش و پاسخ فیلم «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی، نخستین نشست از سلسله جلسات “اتاق رسانه سینمای ایران” فرهنگسرای رسانه در سال۹۱  است، که با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

فیلم «شور شیرین» به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی جواد اردکانی، روایتی از زندگی و فعالیت‌های شهید کاوه در دو سال نخست جنگ در کردستان است و عوامل تولید در نگارش فیلمنامه از همکاری همرزمان شهید کاوه بهره برده اند.

شایان ذکر است “اتاق رسانه سینمای ایران” از سال ۸۹ با هدف نقد و بررسی فیلم‌های فاخر اکران شده در راستای پاسخگویی عوامل تولید در فضایی صمیمانه به خبرنگاران و منتقدین حوزه سینما در فرهنگسرای رسانه شکل گرفت‌، که تا سال ۹۰، نوزده نشست از این جلسات برگزار شد.

بیستمین نشست اتاق رسانه سینمای ایران روز شنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۱۰ با حضورجواداردکانی(کارگردان)، ابراهیم اصغری(تهیه کننده)، رضا رویگری، حمید رضا عمارلو (بازیگران) و محمد تقی فهیم(منتقد و کارشناس) برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی Rasaneh.farhangsara.ir می‌توانند به نشانی میدان ولیعصر ابتدای بلوار کشاورز جنب پایگاه انتقال خون مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: ۸۸۸۰۰۶۱۳ تماس گیرند.


نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.