شیرینی:ساموئل را می‌خواهیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

سعید شیرینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در هفته‌های اخیر به غیر از بازی با مس کرمان که خاص بود، در سایر دیدارها روند روبه رشدی داشته‌ایم. پرسپولیس از ۵ بازی ۱۰ امتیاز را به دست آورده است که نتیجه بدی نیست. برد پرگل مقابل پیکان کام هواداران را شیرین کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. کادر فنی در نیم فصل به دنبال جذب دو بازیکن در خط میانی است تا با تقویت تیم پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگردد.

سرپرست سرخپوشان در خصوص جذب ساموئل از استقلال و صحبت‌های انجام شده برای جذب آندرانیک تیموریان در نیم فصل خاطرنشان کرد: گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی مطرح است و یکی از این گزینه‌ها جی لوئید ساموئل است. با بررسی همهی جوانب بهترین هافبک را به خدمت می‌گیریم، اما اسم کسی را نمی‌آورم.

شیرینی در خصوص وضعیت علی کریمی تصریح کرد: رویانیان وقت زیادی در این خصوص گذاشته و انرژی زیادی صرف کرده است. بازیکنان با توصیه مدیریت باشگاه در جلسه‌ای شرکت کردند و حتی به منزل مانوئل ژوزه رفته و در مورد مسائل مختلف تیم و علی کریمی با سرمربی تیم به صحبت پرداختند.

وی افزود: سرمربی تیم اعلام کرده بود تا وقتی که من در تیم هستم کریمی جایی در پرسپولیس نخواهد داشت، اما با این همه چراغ سبز نشان داد، در صورتی که کریمی یک گام بردارد، سایر مسائل حل خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در مقام استادی و شاگردی ژوزه اعلام کرد که کریمی باید به طور رسمی عذرخواهی کند، در صورتی که این شرایط مرتفع شود، کریمی به تیم بازمی‌گردد.

شیرینی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است یا خیر گفت: ما بهترین بازی را از تیم پرسپولیس می‌خواهیم و هواداران نیز چنین درخواستی از بازیکنان و کادر فنی دارند، هواداران بسیار خوبی داریم که بعد از با مس کرمان بازهم تیمشان را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مالک واقعی باشگاه پرسپولیس هواداران بی‌نام و نشان ما می باشند، اضافه کرد: این هواداران در دنیا بی‌نظیرند و بدون دریافت دستمزدی در سرما و گرما به تشویق تیم خود می‌پردازند. امیدوارم بازیکنان با بازی خوب دل آنها را شاد نمایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اردوی تیم پرسپولیس عنوان کرد: در تعطیلات قصد برپایی اردو در کیش را داشتیم که با مخالفت ژوزه منتفی شد، اما اسپانسری آمادگی خود را برای تأمین هزینه برگزاری اردوی پرسپولیس در خارج از کشور اعلام کرده است که سرمربی باید نظر نهایی را بدهد.

شیرینی در پایان گفت: آغاز فصل برای پرسپولیس دشوار بود، اما امیدوارم پایان خوبی داشته باشد. کاری که با سختی آغاز شود، پایان خوبی خواهد داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.