شکایت باشگاه گیتی پسند از سرمربی صبای قم

۲۹ام بهمن ،

باشگاه گیتی پسند اصفهان از سرمربی صبای قم به سبب انجام مصاحبه های واهی و صحبت های غیرمسئولانه اش به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، در پی انجام مصاحبه های اخیر سرمربی صبای قم مبنی بر احتمال انجام تبانی از سوی باشگاه گیتی پسند در هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال، این باشگاه از این سرمربی به سبب ایراد اتهامات واهی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

جمال صادقی رییس کمیته انضباطی باشگاه گیتی پسند در این خصوص گفت: اتهامات آقای حسن زاده که کاملا هم ناروا بوده است کاملا بار حقوقی دارد و این مسئله طبق روال حقوقی پیگیری خواهد شد، مصاحبه ایشان سراسر تهمت و افترا بود و ایشان باید پاسخگوی این صحبت های خود باشد.

وی افزود: باشگاه به خود حق میدهد از حق خودش و مردم اصفهان در این تهمت ها دفاع کند و بهترین محکمه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است، پرونده را به فدراسیون ارائه دادیم و اگر آقای حسن زاده در این خصوص مدارکی دارد باید ارائه دهد وگرنه که باید پاسخگوی این اتهامات ناروا باشد.

گفتنی است سرمربی صبای قم چندی پیش طی مصاحبه ای از احتمال تبانی در هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال توسط باشگاه گیتی پسند خبر داده بود که این باشگاه اصفهانی بر خود لازم دید از حق خود دفاع کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.