شکرریز: توافقات بسیار خوبی با رویانیان داشتیم

۲۶اردیبهشت،

آرش شکرریز نماینده تام‌الاختیار منصور ابراهیم‌زاده ظهر امروز به دیدار محمد رویانیان رفت و در خصوص همکاری این مربی با باشگاه پرسپولیس به بحث و گفت‌وگو نشست. این در شرایطی بود که ابراهیم‌زاده در سفر کربلا به سر می‌برد و رویانیان توسط نماینده تام‌الاختیار او امروز با ابراهیم‌زاده تلفنی صحبت کرد.

پس از صحبت‌ها نماینده تام‌الاختیار ابراهیم‌زاده به فارس گفت: خدا را شکر جلسه بسیار خوبی را با آقای رویانیان برگزار کردیم و با توجه به اینکه مدیرعامل پرسپولیس مطمئن شد که ابراهیم‌زاده با جایی قرارداد ندارد مذاکرات جدی‌تر شد.

وی افزود: خوشبختانه توافقات خوبی نیز بین طرفین انجام شد و ان‌شاءالله تا فردا پس از گفت‌وگوهای داخلی باشگاه، تکلیف همه چیز مشخص خواهد شد. خوشبختانه رویکرد رویانیان نسبت به آقای ابراهیم‌زاده مثبت بود و ابراهیم‌زاده نیز با توجه به اینکه باشگاه بزرگ پرسپولیس علاقمندان زیادی دارد، نظرات خود را به مدیرعامل باشگاه گفت.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا توافق نسبی بین طرفین ایجاد شده است یا خیر، گفت: خوشبختانه جلسه خوبی داشتیم و مذاکرات بسیار خوب و عالی بود و من بسیار به این جلسه امیدوار هستم. ابراهیم‌زاده هم از مکتب شاهین است و قطعا دوست دارد به این مکتب کمک کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.