شکست‌خوردگان انتخابات ۹۲ به دنبال ایجاد محدودیت علیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۹۴ هستند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۷/آذر/ – ۱۰:۱۹ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

عضو شورای مشاوران خاتمی در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : آذر منصوری گفت: طیفی که در انتخابات گذشته با اقبال مردم مواجه نشده است، در انتخابات پیش رو به دنبال این است که به هر ترفندی متوسل شود تا برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده محدودیت ایجاد کند.

آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در واکنش به اظهارات برخی تندروها مبنی بر استفاده اصلاح طلبان از تمدید مذکرات اظهار کرد: این مسئله را باید از زمان انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت روحانی  مورد تحلیل و بررسی قرار داد زیرا واقعیت این است که اصلاح طلبان طیفی بودند که نسبت به از سرگیری مذاکرات سودمند که نقش مقتدرانه ایران در آن حفظ شود، بیشترین تأکید را داشتند.

منصوری گفت: در طی این مدت هم، تمامی تحلیل‌ها و مواضعی که از جانب شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی اصلاح طلب مطرح می‌شد،‌ این بود که مذاکرات برای هرچه زودتر به نتیجه رسیدن تداوم داشته باشد تا از این طریق، تحریم‌های ظالمانه و همچنین قطعنامه‌هایی که با بی‌تدبیری دولت قبل علیه ایران شکل گرفته بود؛ رفع شود و همچنین منابع مالی بلوکه شده ایران آزاد شود و تبعات ناشی از این تحریم‌ها برای مردم خاتمه پیدا کند.

وی افزود: بنابر مواضع و پیشینه برخورد اصلاح طلبان با موضوع مذاکرات هسته‌ای، هیچ نفعی متوجه جریان اصلاح‌طلبی در بحث تمدید مذاکرات نیست.

عضو شورای مشاوران سید محمد خاتمی با اشاره به حضور و شرکت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم بیان کرد: اصلاح طلبان بدون توجه به این مذاکرات و روندی که در آن وجود دارد، مبنای‌شان برای حضور و شرکت گسترده در انتخابات است و در این رابطه هم هیچ دلیلی وجود ندارد که با تمدید مذاکرات، منفعتی متوجه اصلاح طلبان باشد.

وی تأکید کرد: به نظر می‌آید آن طیفی که همواره به دنبال فرافکنی و برچسب زدن به اصلاح طلبان بوده است در پی طرح اتهام دیگری است و قصد دارد با طرح موضوع جدیدی در انتخابات آینده به اصلاح طلبان برچسب بزند.

آذر منصوری ادامه داد: مسلم است طیفی که در انتخابات گذشته با اقبال مردم مواجه نشده و شکست خورده است، در انتخابات پیش رو به دنبال این باشد که به هر ترفندی متوسل شود تا برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده محدودیت ایجاد کند.

وی در پایان گفت: آنها با این بهانه در جهت ایجاد فضای روانی در انتخابات علیه جریان اصلاح طلب هستند تا به هر ترتیب، انتخابات ۹۴ را محدود و به نفع خود کنترل کنند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.