شکست استقلال برابر داماش/سپاهان قهرمان نیم فصل

۱۴م آذر ،

در پایان رقابت های نیم فصل دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان با ۳۱ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به استقلال در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال استقلال که می توانست با پیروزی یا تساوی برابر داماش عنوان قهرمانی نیم فصل اول دوازدهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص دهد، در روزی که رحمتی مرد شماره یک این تیم بود با ارائه بازی ضعیف و دور از انتظار برابر داماش گیلان مغلوب شد تا قهرمانی نیم فصل را از دست بدهد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، آخرین دیدار از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با شکست یک بر صفر استقلال مقابل داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت به پایان رسید تا با شکست استقلال در این بازی سپاهان با ۳۱ امتیاز و به سبب تفاضل گل بیشتر قهرمان نیم فصل دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شود.

در این دیدار که محسن ترکی قضاوت آن را بر عهده داشت، جی لوید ساموئل، هافبک تیم استقلال در دقیقه ۳۹ بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تیم قلعه نویی ۱۰ نفره شود. تک گل تیم داماش را در این بازی “بوبکر جی دی کبـه”  مهاجم تازه فرانسوی – بورکینافاسویی در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.

شاگردان امیر قلعه نویی در شرایطی آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ برتر را برگزار کردند که با تساوی روز دوشنبه سپاهان، این شانس را داشتند تا با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول برسند. آنها حتی با یک تساوی هم می توانستند قهرمان نیم فصل شوند اما در یک بازی ضعیف مغلوب داماش شدند.

در این دیدار شاگردان حمید درخشان تیم برتر میدان بودند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه مهمان آبی پوش تهرانی خود پیش رفتند اما سیدمهدی رحمتی دروازه بان آماده این روزهای فوتبال ایران بارها مانع از بازشدن دروازه اش شد اما بالاخره در دقیقه ۸۵ بازیکن تازه وارد داماش دروازه او را باز کرد.

در پایان رقابت های نیم فصل دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان با ۳۱ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به استقلال در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد. پس از استقلال، تیم فولاد با ۲۹ امتیاز سوم و ملوان و راه آهن با ۲۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر چهارم و پنجم می باشند.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.