شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان

۰۸م آذر ،

تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری پر افت و خیز مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیک برتر باشگاه های ایران با نتیجه ۳ بر۲ متحمل شکست شد .

 این دیدار عصر امروز (چهارشنبه ) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و “عبدالله کرمی “- “آرش افشین ” و “مهرداد جماعتی ” به ترتیب در دقایق ۶۲- ۷۳ و ۸۸ برای تیم فولاد خوزستان گلزنی کردند.
گل های تیم فوتبال استقلال تهران نیز در این بازی توسط “جواد نکونام “و “آرش برهانی ” به ترتیب در دقایق ۶۴ و ۷۵ وارد دروازه فولاد شد .در نیمه اول دو تیم با ارایه نمایشی کسل کننده در پایان نیمه اول -بدون رد و بدل شدن گل به رختکن رفتند.
تنها موقعیت مناسب گلزنی در نیمه اول برای “اسماعیل شریفات ” بازیکن فصل قبل تیم استقلال که امسال تیم فولاد خوزستان را در لیک برترهمراهی می کند- فراهم شد و ضربه این بازیکن در محوطه جریمه آبی پوشان به تیرک دروازه “سیدمهدی رحمتی ” برخورد کرد و دفع شد.
نیمه دوم با حملات تیم فولاد خوزستان روی دروازه استقلال آغاز شد و در دقیقه ۴۸ “آرش افشین ” از روی پاس “اسماعیل شریفات ” در حالت تک به تک با سنگربان آبی پوشان قرار گرفت که “سیدمهدی رحمتی ” این ضربه را مهارکرد.
در ادامه بازیکنان استقلال روی دروازه فولاد خوزستان چند موقعیت مناسب گلزنی خلق کردند اما این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.
در دقیقه ۵۷- ضربه آرش برهانی در محوطه جریمه فولاد خوزستان به تیرک دروازه فولاد خوزستان برخورد کرد و در ادامه نیز ضربه “جواد نکونام
نیز با واکنش “ارشاد یوسفی ” دفع شد.
در دقیقه ۶۲ و بر خلاف جریان بازی فولادی ها به گل رسیدند  در این دقیقه – “عبدالله کرمی ” روی ارسال کرنر “بختیار رحمانی ” با ضربه سر اولین گل بازی را برای تیم فولاد به ثمر رساند.
شادی فولادی ها پس از به ثمر رساندن گل دو دقیقه بیشتر ادامه نداشت وخطای “مهرداد جماعتی ” در دقیقه ۶۴ روی “علی حمودی ” که قصد نفوذ در
محوطه جریمه فولاد را داشت – از سوی “محسن قهرمانی ” داور بازی پنالتی تشخیص داده شد و “جواد نکونام ” این ضربه را به گل تساوی آبی پوشان
تبدیل کرد.
بعد از این گل دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند تا اینکه دردقیقه ۷۳- “آرش افشین ” با نفوذ از جناح راست تیم استقلال وارد محوطه جریمه این تیم شد و با ضربه ای دقیق دومین گل تیم فولاد را به ثمررساند.
شادی فولاد پس از به ثمر رساندن گل برتری باز هم دو دقیقه بیشتر دوام نداشت و “آرش برهانی ” در دقیقه ۷۵ با ضربه ای فنی از روی خط جریمه
فولاد خوزستان گل تساوی آبی پوشان را وارد دروازه فولاد کرد و بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید .در دقیقه ۸۸ “مهرداد جماعتی ” از توپ ارسالی از جناح راست تیم استقلال واشتباه “میلاد میداوودی ” که در نیمه دوم به میدان آمده بود در محوطه جریمه سومین گل تیم فولاد را به ثمر رساند و بازی با برتری ۳ بر ۲ شاگردان “حسین فرکی ” به پایان رسید.
قضاوت این مسابقه برعهده محسن قهرمانی با کمک های رسول فروغی ومصطفی فراهانی بود .

تیم فوتبال استقلال تهران با شکست در دیدار امروز (چهارشنبه ) با ۳۱امتیاز- صدرنشین لیک برتر باقی ماند و تیم فولاد خوزستان نیز با ۲۶امتیاز به رده سوم صعود کرد.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.