شکست استقلال مقابل پیکان در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار تدارکاتی خود در کشور ترکیه مقابل پیکان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شاگردان عبدالله ویسی شکست خورد.

در نیمه اول این دیدار شاگردان ویسی موقعیت های بسیاری داشتند که درخشش مهدی رحمتی اجازه نداد تا پیکانی ها به گل دست پیدا کنند و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امیر قلعه نویی در نیمه دوم ترکیب تیمش را عوض کرد و حیدری و اکبرپور و ساموئل را هم به زمین فرستاد اما تیم پیکان در دقایق ۵۰ و ۶۰ دوبار توسط عیسی آل کثیر و صادق گشنی به گل رسید تا شاگردان امیر قلعه نویی اولین شکست در دیدار تدارکاتی را که به نوعی یک بازی لیگ برتری هم محسوب می شد تجربه کنند.

*ترکیب تیم استقلال:

مهدی رحمتی، عمران زاده،صادقی،بائو،حمودی،مبعلی،بیک زاده، زندی ، منوچهری،میداودی و برهانی

* ترکیب تیم پیکان:

فابیو کاروالیو،نادر احمدی،جلال کاملی مفرد،روح الله سلطانی،علی میرشفیعیان،علی فرهنگ،محمدرضا طهماسبی،محمد گوردی،امیر میربزرگی،علی سالارخانی و رضا طاهری

 در حاشیه بازی:

پژمان منتظری که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات استقلال اضافه شده است در طول مسابقه به دویدن دور زمین پرداخت.

*علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال با ویسی خوش و بش کرد.همچنین ایمان مبعلی و پژمان منتطری،میلاد میداودی و حمودی با سرمربی پیکان برای دقایقی به صحبت پرداختند.مدیر عامل باشگاه استقلال در کنار مدیر عامل پیکان نظاره گر بازی شد.

*در نیمه دوم بازیکنان استقلال مقداری خشن بازی کردند که قلعه نویی به آنها تذکر داد که خشونت را کنار گذاشته و به فکر ساقهای بازیکنان حریف باشند.

*پس از پایان بازی سرمربی استقلال به سمت ویسی رفت و بابت پیروزی و بازی خوب این تیم به آنها تبریک گفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.