شکست تیم ملی والیبال در دیداری دوستانه مقابل صربستان

تیم ملی والیبال ایران در بازی تدارکاتی مقابل صربستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

شکست تیم ملی والیبال در دیداری دوستانه مقابل صربستان

به گزارش ممتاز نیوز، تیم ملی والیبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال صربستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد.

در «ست» اول این رقابت، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۲۴ بر ۲۶ نتیجه را به صربستان واگذار کرد. در ست دوم شاگردان عطایی موفق شدند با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسند تا دو تیم در ست شماری برابر شوند. در ست سوم تیم والیبال ایران بهتر از صربستان بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی دست یابد.

در ست چهارم این رقابت‌ها، ملی پوشان ایران با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ نتیجه را واگذار کردند تا هر دو تیم ۲ ست را به نام خود ثبت کنند.

در ست پنجم و نهایی این رقابت، دو تیم پایاپای پیش‌رفتند به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال صربستان در امتیاز ۱۳ برابر شدند. در پایان تیم والیبال صربستان تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ ست و بازی را به نام خود کند تا شاگردان عطایی در یک بازی نزدیک  و پایاپای شکست بخورند.

محمدطاهر وادی، صابر کاظمی،میلاد عبادی‌پور، محمدرضا اسفندیار، امیرحسین توخته، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.