شکست رژیم صهیونیستی در جنگ تمام عیارش علیه فلسطین

۲۷ آبان ،

نماینده بسیج دانشجویی در نشست خبری دانشجویان مطرح کرد

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)گفت: رژیم صهیونیستی طی ۱۰ سال اخیر با براه انداختن جنگ علیه ملت مظلوم فلسطین باشکست مواجه شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد میثم نداس در نشست خبری تشکل های دانشجویی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه،اظهار داشت: فلسطین بعنوان یکی از اصول و شاخه های انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب تا کنون مطرح بوده و اینکه همه به آن یک نگاه اعتقادی دارند.
این فعال دانشجویی افزود: طی ده سال اخیر شاهد جنگ های مختلفی از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان بوده ایم که در همه این جنگ ها این رژیم با مقاومت مردم شجاع فلسطین و لبنان شکست خورده است.

نداس ادامه داد: با توجه به گسترش بیداری اسلامی در منطقه حملات حماس به تل آویو نشان دهنده شجاعت آنها که همگی آنها تحت تأثیر انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی با بیان اینکه باید در شرایط کنونی از فرصت ها استفاده کرد خاطرنشان کرد: جنگ ۲۲ روزه تحول عظیمی در نگاه دانشجویان در سرتاسر جهان اسلام ایجاد کرد.
این فعال دانشجویی در ارتباط با اعلام آمادگی دانشجویان ایرانی برای حضور در جنگ غزه در شرایط کنونی تصریح کرد: حضور فیزیکی دانشجویان ایرانی در غزه باید با مصلحت اندیشی صورت بگیرد و حضور و عدم حضور ما با تشخیص نظام است.

نداس با بیان این مسئله که جنگ غزه با سکوت مجامع بین المللی مواجه شده افزود: نخبگان جهان اسلام و همینطور نخبگان داخلی باید با تفکیک بین جهان اسلام و غرب وحدتی را میان مسلمانان بوجود آورند تا بتوانند از این طریق به اهداف والای خود برسیم.

نماینده بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: وحدت میان طیف های مختلف سیاسی در کشور و همین طور روشنفکران جهان اسلام در بازنگری مسائل فلسطین به عنوان شاخصه اصلی بسیار می تواند موثر باشد./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.