شکست سنگین نماینده ایران برابر الغرافه/ جبرئیل و نِه‌نِه قاتل سپاهان!

۲۳م اسفند ،

سپاهان در دیدار دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر شکست خورد.

به گزارش ممتازنیوز، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C دو تیم الغرافه قطر و سپاهان از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه طحون جاسم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود الغرافه خاتمه یافت.

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا سپاهان توسط علی احمدی مدافع پیش تاخته خود در دقیقه ۱۴ به گل رسید که این گل را دو دقیقه بعد جبرئیل سیسه جبران کرد. این نیمه در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه دوم تیم الغرافه بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و بار دیگر روی ضربه جبرئیل سیسه مهاجم سابق لیورپول به گل رسید. این گل در دقیقه ۵۸ به ثمر رسید. این البته پایان کار نبود چرا که در لحظات پایانی دیدار، گل سوم الغرافه نیز به ثمر رسید. یک اشتباه از سوی بازیکنان سپاهان در جناح راست سبب شد تا آلکس با توپ‌ربایی فرار کند و با یک پاس عرضی زیبا ماجد را در موقعیت گل قرار دهد. این گل در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید تا سپاهان در اولین دیدار خارج از خانه شکست سنگینی را متحمل شود.

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست به پایان رساند که در بازی اول با نتیجه ۳ بر صفر النصر امارات را شکست داده بود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.