شکست عالیمان برابر حریف سنگاپوری

جام جم آنلاین: در ادامه رقابت های تور جهانی تنیس روی میز سوشو، نیما عالمیان در یک دیدار نزدیک و نفس گیر ۴-۳ از «یانگ زی» اهل سنگاپور، شکست خورد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، نیما عالمیان نفر دوم تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات سوشو موفق شده بود ۴-۳ از سد حریف هنگ کنگی خود عبور کند.

عالمیان که رنکینگ ۲۹۸ جهان را در اختیار دارد، در دومین دیدار خود در یک رقابت حساس و نفس گیر با نتیجه نزدیک ۴-۳ از حریف سنگاپوری خود که رنکینگ ۵۴ را در رده بندی فدراسیون جهانی در اختیار داشت، شکست خورد .

در این دیدار نیما عالمیان توانست با ارائه یک بازی دیدنی حریف را مقهور توانایی های خود کند اما علی رغم شایستگی برای پیروزی در این دیدار، در پایان این «یانگ زی» بود که با خوش شانسی پیروز میدان شد.

«یانگ زی» در گیم دوم (۱۶ – ۱۴) چهارم (۱۲ – ۱۰) ششم و هفتم (۱۲ – ۱۰) و (۱۱ – ۷) به پیروزی رسید و عالمیان نیز گیم های اول (۱۱ – ۷) سوم (۱۱ – ۶) و پنجم (۱۱ – ۵) به نام خود ثبت کرد.

عالمیان برای صعود از گروه یک باید تا فردا صبر کند تا دیدار «یانگ زی» و «هی چیو چونگ» از هنگ کنگ انجام شود تا تکلیف نفر اول گروه مشخص شود هر چند شانس صعود نیما کمرنگ است .

نماینده شایسته تنیس روی میز ایران در این رقابت ها، از بازیکنان آتیه دار کشورمان است که همچون برادر خود نوشاد عالمیان به دنبال درخشش در عرصه های بین المللی و از بخت های مسلم آتی تنیس روی میز ایران است و در مسابقات زیر ۲۱ سال نیز امشب در اولین بازی خود به مصاف «این تی فو» از چین تایپه می رود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.