شکست پنج بر صفر در نوکمپ تلخ ترین لحظه مورینیو با رئال

۰۵خردادماه،

1013061-16396855-640-360.jpg

سرمربی رئال مادرید شکست پنج بر صفر برابر بارسلونا را تلخ ترین لحظه خود در این تیم دانست. او از این که نتوانست رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ژوزه مورینیو سرانجام پس از سه سال به همکاری خود با رئال مادرید پایان داد.

او در مصاحبه‌ای که با روزنامه‌ “مارکا” داشت، جدایی از رئال مادرید را لحظه غم انگیز و ناراحت کننده توصیف کرد.

مورینیو که شایعه‌هایی دربارهٔ بازگشت او به چلسی به گوش می‌رسد، گفت: باشگاه را به دستان امینی سپردم. در حالی از رئال می‌روم که غم و اندوه من را در بر گرفته است، چرا که نتوانستم در این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. تماشاگران رئال آرزوی دهمین قهرمانی خود را داشتند، اما من نتوانستم آروزهای آنها را برآورده کنم و این مرا ناراحت می‌کند.

او افزود: برای ایجاد پروژه‌ای تازه به رئال مادرید آمده‌ام. همه آنچه که انجام دادم برای درست کردن یک تیم قوی و با انگیزه بود. الان بازیکنان به مرحله پختگی رسیده‌اند. آنها بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذراند. تیمی رویایی و ایده‌آل ساخته‌ایم که می‌تواند در هر رقابتی به میدان برود.

آقای خاص دربارهٔ تلخ‌ترین لحظه خود با کهکشانی‌های شهر مادرید، گفت: شکست پنج بر صفر در نوکمپ تلخ‌ترین و سخت ترین لحظه ام با رئال مادرید بود.

مورینیو در پایان سخنان خود سبب جدایی‌اش از رئال مادرید را رفتار بد رسانه‌ها دانست و گفت: از این که تماشاگران وجود فشار بسیار را سبب جدایی ام از رئال می دانند ناراحتم. من در گفتگو با پرس گفتم که انگیزه اصلی رفتنم از رئال رفتار بد رسانه‌ها است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.