شکوری: اگر ناچار شوم از پرسپولیس شکایت می‌کنم

۰۱م آذر ،

به خاطر هواداران تا جایی که بتوانم صبر می‌کنم؛

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم باشگاه پرسپولیس می‌تواند ما را جریمه کند و پولمان را ندهد.

ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپولیس ۳۰ درصد از قرار داد فصل قبل ما را به عنوان جریمه در نظر گرفته است نمی‌دانم پرسپولیس می‌تواند چنین کاری کند یا نه؟ رویانیان گفت که همه را جریمه کرده‌ایم، اگر واقعا همه بچه‌های فصل قبل را جریمه کرده باشند، مشکلی ندارد اما اگر فقط مرا جریمه کرده‌اند حق مرا خورده‌اند.

وی افزود: طلب دارم و هنوز از پرسپولیس شکایت نکرده‌ام چون اوضاع پرسپولیس در جدول خوب نبود و منتظر آینده هستم سعی می‌کنم تا جایی که می‌شود از پرسپولیس شکایت نکنم اما اگر چنین کاری نمی‌کنیم فقط و فقط به خاطر مردم و هواداران پرسپولیس است و شرایط حرفه‌ای می‌گوید که باید شکایت کنم و پیگیر مطالباتم باشم تا به حق و حقوقم برسم اما فعلا پای پرسپولیسی بودنم ایستاده‌ام.

شکوری گفت:‌ هیچ کدام از بازیکنان فصل قبل پرسپولیس هنوز برای رسیدن به پولشان از باشگاه شکایت نکرده‌اند و من هم مثل بقیه منتظر اتفاقات آینده هستم شاید سردار لطف کرد و پول ما را داد خیلی امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد چون سردار نشان داده که حق کسی را نمی‌خورد و برای باشگاه پرسپولیس هم درآمد زایی دارند انشا الله رویانیان حق ما را هم بدهد و کار به شکایت نکشد.

مدافع سابق پرسپولیس اظهار داشت: در ۳ سالن که عضو پرسپولیس بودم، تمام تلاش خودم را کردم و هیچ گاه کم کاری نکردم تا تیم موفق شود و هواداران خوشحال باشند ما تلاش خودمان را کردیم اما فصل قبل متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم بالاخره فوتبال همین است و گاهی اوقات هرچه تلاش می‌کنی، نتیجه نمی‌گیری.

شکوری تصریح کرد: کل قرار داد فصل قبل از من با پرسپولیس ۲۳۰ میلیون تومان بود و به اندازه پولی که گرفتم تلاش کردم و هیچ وقت کم کاری نکردم چون همیشه خودم را پرسپولیس می‌دانم الان هم به خاطر هواداران تا جایی که می‌توانم صبر می‌کنم و از پرسپولیس شکایت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: در تمام مدتی که در پرسپولیس بودم به عشق هواداران و برای خوشحال آنها تمام تلاش خودم را کردم و خوشحالم که با پرسپولیس قهرمان هم شدیم و مردم شاد شدند همیشه هدفم سربلندی و موفقیت پرسپولیس بودم و هواداران شاهد می باشند که همیشه با تمام وجود بازی کردم و هیچ وقت کم کاری نکردم پرسپولیس برای من روزهای خوبی داشت و با این تیم قهرمانی در جام حذفی را بدست آوردم و در کنار هواداران جشن گرفتیم که خاطرات خیلی خوبی بود.

شکوری در پایان گفت: فعلا صبر می‌کنم و به خاطر هواداران و شرایط خاصی که پرسپولیس در حال حاضر دارد،‌ از این تیم شکایت نمی‌کنم مگر اینکه مجبور شوم از پرسپولیس شکایت کنم امیدوارم رویانیان پول ما را بدهد تا علی رغم میل باطنی‌ام مجبور نشوم از پرسپولیس شکایت کنم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.