شیاطین سرخ صدر جدول را آبی کردند

۲۸ آبان ،

تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه نوریچ سیتی مقابل این تیم شکست خورد تا دیگر تیم شهر منچستر صدرنشین لیگ برتر جزیره شود.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم منچستر یونایتد در زمین تیم نوریچ مغلوب حریف شد تا صدر جدول لیگ برتر جزیره را تیم آبی پوش منچستر، منچستر سیتی در اختیار بگیرد.

در این بازی که از ساعت ۲۱ به میزبانی نوریچ و در حضور ۲۶ هزار و ۸۴۰ تماشاگر برگزار شد آنتونی بیکینگتون تنها گل بازی را در دقیقه ۶۰ وارد دروازه شاگردان فرگوسن کرد تا شیاطین سرخ با ۲۷ امتیازی که از یازده بازی پیشی اندوخته بودند صدر جدول را در اختیار منچستر سیتی ۲۸ امتیازی قرار دهند.

تیم من سیتی امشب موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر صفر آستون ویلا را شکست دهد.

همچنین تیم چلسی، مقابل میزبان خود وست برومویچ با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا کماکان با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی بماند، وست برومویچ نیز با این برد ۲۳ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید.

در یکی دیگر از بازی های مهم امروز تیم آرسنال مقابل تاتنهام به برتری پرگل ۵ بر ۲ رسید تا ۱۹ امتیازی شود و به رتبه ششم جدول صعود کند، تاتنهام نیز با ۱۷ امتیاز در رده ۸ جای گرفت.

تیم بحران زده لیورپول نیز در آنفیلد سه بر صفر ویگان را شکست داد تا ۱۵ امتیازی شود و به رده یازدهم جدول صعود کند.

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با دو بازی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به پایان می رسد که طی آنها در روز یکشنبه فولام با ساندرلند روبرو می گردد و دوشنبه نیز وستهام میزبان استوک سیتی است. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.