شیاطین هم مظلوم واقع می شوند!

۱۶م اسفند ،

از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲ بازی همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

ممتازنیوز: از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲ بازی همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

این بازی در حالی برگزار می‌شد که منچستر در بازی رفت موفق شده بود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را یک بر یک متوقف کند. همچنین رئال مادرید نیز با ۲ پیروزی که برابر رقیب سنتی خود در ال‌کلاسیکو به دست آورده بود با روحیه‌ای مضاعف پا به میدان گذاشت.

اتفاق مهم در این بازی نیمکت نشینی وین رونی بود که فرگوسن ولبک را به این بازیکن ترجیح داده بود.

اولین اتفاق مهم در این نیمه ضربه سر نمانیا ویدیچ بود که با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز توپ توسط لوپز دروازه‌بان رئال مادرید روی خط دروازه متوقف شد و وارد دروازه نشد و نیمه اول نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ در شلوغی محوطه جریمه رئال مادرید این سرخیو راموس دافع رئال مادرید بود که منچستر یونایتد را یک بر صفر پیش انداخت.

پس از دریافت گل، رئال مادرید حملات بسیاری را روی دروازه منچستر تدارک دید که در این میان داور نیز با اخراج نانی در دقیقه ۵۶ به قوهای سپید کمک کرد تا رئالی‌ها با انگیزه بیشتری به حملات خود ادامه دهند. این حملات بالاخره جواب داد و لوکا مودریچ با شوتی دیدنی در دقیقه ۵۶ گل تساوی را وارد دروازه منچستر کرد و ۳ دقیقه بعد رونالدو گل دوم رئال را زد. گلی که رونالدو نیز پس از به ثمر رساندن آن خوشحالی نکرد تا ادای دینی کرده باشد نسبت به تیم و مربی سابق خود.

در پایان نیز حملات منچستر یونایتد روی دروازه رئال نتیجه‌ای نداد تا رئال مادرید در مجموع دو بازی با نتیجه ۳ بر ۲ بر منچستر غلبه کرده و به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در این بازی پاتریس اورا و کریک از منچستر و آربلوا و کاکا از داور کارت زرد دریافت کردند. نانی نیز در دقیقه ۵۶ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

خبرگزاری فارس


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.