شیرینی رئیس هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس شد!/ استیلی ناخواسته مدیرعامل شد!

۲۵م آذر ،

سعید شیرینی و حمید استیلی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کانون پیشکسوتان پرسپولیس منصوب شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره کانون حمایت از پیشکسوتان پرسپولیس روز جمعه تشکیل جلسه داد. این هیات مدیره چندی پیش در گردهمایی تعدادی از پیشکسوتان و با آرای آنها انتخاب شده و حالا رئیس هیات مدیره و مدیر عامل هم مشخص شدند.

در گردهمایی پیشین پیشکسوتان، همچنین مقرر شد مدیر عامل باشگاه از میان پرسپولیسی‌های نسل اول مانند همایون بهزادی، حمید جاسمیان، جعفر کاشانی، حسین کلانی، محمود خوردبین، علی پروین و… نفراتی را به عنوان هیات امنای این کانون مشخص کند. در ارتباط با این مسائل، حمید استیلی در گفتگویی توضیحاتی را ارائه کرد.

استیلی گفت: پیشکسوتان در جلسه‌ قبلی که من به سبب مسافرت در آن حضور نداشتم، شیرینی را به عنوان رئیس هیات مدیره و من را با وجود آن که خواسته بودم این مسوولیت را از من نخواهند، به عنوان مدیر عامل انتخاب کردند. در جلسه روز جمعه هم خواستم که این مسوولیت را واگذار کنم که موافقت نشد و خواستند تا زمانی که شرکت شکل واقعی به خود می‌گیرد، این مسوولیت را بر عهده داشته باشم.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات برای ثبت شرکت در حال انجام است. در جلسه روز جمعه که پنج ساعت به طول انجامید پیرامون این مساله صحبت شد. در همین راستا روی این مساله که شرکت را چگونه تجاری و درآمدزا کنیم بحث شد. اعضاء همچنین دربارهٔ اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از پیشکسوتان مثل در نظر گرفتن حقوق ماهیانه برای تعدادی از آنها، بیمه و صدور کارت‌های VIP هواداری به گفتگو و بررسی پرداختند.

استیلی همچنین خبر از برنامه ریزی برای بازی بین پیشکسوتان پرسپولیس و باشگاه آ.ث. میلان داد و افزود: در ایتالیا که بودیم پیرامون این مساله صحبت شد که دیداری بین پیشکسوتان بالای ۴۰ سال دو تیم در تهران انجام شود که در صورت تحقق این امر بسیاری از ستاره‌های نام آشنای باشگاه آ.ث.میلان جزو تیم اعزامی خواهند بود. البته یکسری شرایط مطرح شده است که باید فراهم شود و در جلسه اخیر هیات مدیره پیشکسوتان در ارتباط با این موضوع نیز صحبت شد. در صورت برگزاری این دیدار، عواید آن صرف امور خیریه خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.