شیوه تازه کلاهبرداری به روایت پلیس فتا

۳۰م دیماه ،

شیوه تازه کلاهبرداری به روایت پلیس فتا | چاپ |
جمعه ۰۶ بهمن ساعت ۱۱:۴۴

بینا- رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویر احمد به هموطنان به ویژه هم استانی ها و سایر شهروندان اخطار داد، به تازگی سود جویان و مجرمان از سراسر کشور با ارسال تماس های تلفنی و پیامک های فریبنده مبنی بر برنده شدن در طرح « هزاران لبخند »، از اشخاص می خواهند تا اطلاعات بانکی و شخصی شان را ارسال کنند.
به گزارش بینا، سرهنگ مرتضویان دربارهٔ شیوه تازه کلاهبرداری بعضی اشخاص سود جو خبر داد و گفت: آنها عنوان می کنند در قرعه کشی بزرگ این دوره از طرح هزاران لبخند (نوید ۲ ) شما برنده جایزه ۱۰میلیون ریالی سفرهای زیارتی شده اید.
وی افزود : چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری و تخلیه حساب بانکی خود خبر و شیوه فریب خود را شرح داد و گفت : به وی گفته شد که در طرح هزاران لبخند برنده شده و جهت چگونگی نحوه دریافت هدایا ، کد ملی خود را به شماره های مستقیم مرکز ارسال و جهت رسیدگی با شماره های تلفن همراه و ثابت مشخصی تماس بگیرد.
رئیس پلیس فتا استان گفت : فرد دریافت کننده پیامک نیز اقدام به ارسال کد ملی خود کرد و بلافاصله پیامکی حاوی نام و نام خانوادگی صاحب کد ملی و تعداد خانوار ایشان به دریافت کننده پیامک با نام مرکز آمار ایران ارسال شد سپس از طرف کلاهبرداران تماس گرفته شد و از قربانی خواستند به عابر بانک مراجعه کند تا در صورت واریز نشدن وجه جایزه ، برای دادن شماره کارت و سایر اطلاعات بانکی لازم به تماس گیرنده اقدام کند و مبلغ اهدایی به حسابش واریز شود.
سرهنگ مرتضویان گفت: مردم عزیز دقت داشته باشند در صورتی که از حساب آنها برداشت غیر مجاز اینترنتی شد در اسرع وقت و سریعا به پلیس مراجعه کنند تا اقدامات لازم در خصوص شناسایی مجرمین توسط کارآگاهان پلیس فتا صورت گیرد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.