صاحبخانه‌های مسکن ویژه تهرانسر مشخص شدند

۲۲خردادماه،

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران از پایان بررسی مدارک کلیه ثبت‌نام کنندگان مسکن ویژه تهران در پایگاه اینترنتی تهرانسر خبر داد.

به گزارش Consbank، فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مدارک ۲۵۶۰ متقاضی ثبت‌نام‌کننده در پایگاه اینترنتی تهرانسر که در دو مرحله انجام شده بود، پایان یافت.

وی با تاکید بر اینکه در صورت مکان‌یابی تازه ساخت واحدهای مسکن ویژه در مناطق دیگر تهران نیز آغاز می‌شود، اظهار کرد: از متقاضیان مسکن ویژه در تهران درخواست می‌شود برای ثبت‌نام تازه به سامانه مراجعه نکنند چراکه سامانه بسته است و زمان آغاز ثبت‌نام تازه پس از مشخص شدن منطقه مورد نظر اطلاع‌رسانی می‌شود.

در ابتدا قرار بود ۳۰۰۰ واحد در منطقه تهرانسر ساخته شود که پس از دستور وزیر راه و شهرسازی و تبدیل برج‌های ۱۵ طبقه به پنج طبقه، تعداد واحدهای این پایگاه اینترنتی به ۲۷۲۰ واحد کاهش یافت و نهایتا پس از اینکه ۱۶۰ واحد دارای معارض بود، ساخت ۲۵۶۰ واحد بدون معارض در دستور کار قرار گرفت.

ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از سال قبل و در دو مرحله در شهریور و اسفند انجام شد و متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم می‌توانستند با پرداخت یکجای دو قسط اول و دوم، هم‌تراز ثبت‌نام کنندگان مرحله اول شوند.

طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران هفته آینده باید قسط سوم متقاضیان مسکن ویژه واریز شود.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.