صادرات تایر فرغون بدون نیاز به مجوز

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

صادرات تایر فرغون بدون نیاز به مجوز

ممتازنیوز: مدیرکل دفتر صادرات گمرک به صدور بخشنامه ای توضیحاتی درباره ضوابط صادرات در نیمه دوم سال ۹۲ ارائه کرد.

به گزارش ممتازنیوز، حسن علیدوستی مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران در بخشنامه ای به مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی مستقل درباره ضوابط صادرات در نیمه دوم سال توضیحاتی را ارائه کرد.
در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه مورخ اول مهر این دفتر در خصوص شرایط و ضوابط جدید صادراتی در شش ماهه دوم سال ۹۲ به پیوست تصویرنامه درتاریخ ۱۷ مهر ۹۲ دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ارسال و اعلام می دارد.
۱٫درجدول شماره یک موضوع اقلام سهمیه ای که به صورت ماهانه ابلاغ می گردد درصورت عدم صدور در همان ماه سهمیه مذکور قابل انتقال به ماه های بعدی می باشد. لیکن صادرکنندگان مجاز به استفاده از سهمیه ماه های آتی درماه جاری نیستند.
۲٫درخصوص ردیف ۱۶ جدول شماره ۲ موضوع اخذ عوارض به میزان ۸۰ از فلزات مشمول ضایعات و قراضه کلیه فلزات و شمش حاصل از آنها نیز می شود.
۳٫صادرات لاستیک در جدول شماره ۱ به استثنا تعرفه های ۴۰۱۱۳۰۰۰ و ۴۰۱۱۵۰۰۰ و لاستیک فرغون نیاز به اخذ مجوز ابلاغی این دفتر می باشد.
خواهشمند است دستور فرمایید، با رعایت سایر مقررات اقلام لازم معمول و وفق دستورالعمل ۸۵٫۱۱٫۲۸ مراتب را به کلیه واحدها و گمرکات اجرایی تابعه ابلاغ و برحسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.