صادقیان: به ذوب‌آهن گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم/ چشم بسته پاس عمقی می‌دهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان در بازی با تراکتورسازی برای اولین‌بار پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و برای او ۲۰ دقیقه کافی بود تا بتواند تاثیر مثبتی در زمین مسابقه داشته باشد.

به گزارش ممتاز؛صادقیان حالا باید در هفته دوم مقابل ذوب آهن تیم سابقش بازی کند و برای این مسابقه انگیزه های بسیاری دارد.او در مورد بازی با ذوب آهن می گوید:« من پیشرفت فوتبالی‌ام را در ذوب آهن پشت سر گذاشتم و این باشگاه زحمات بسیاری برای من کشید. دلم برای بچه‌ها بسیار تنگ شده، خصوصا محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری و سپهر حیدری. بازیکنان ذوب آهن دوست دارند که من موفق باشم و حتی بعد از بازی با تراکتور قاسم حدادی‌فر به من تبریک گفت. واقعا دلم برای آنها تنگ شده است.»

او ادامه می دهد:«خیلی دوست دارم به ذوب آهن گل بزنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته اگر گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم و این به خاطر بچه‌های تیم است که من خاطرات خوبی با آنها دارم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و من دوست دارم برای پرسپولیس گل بزنم هر چند که در ابتدا موفقیت تیم برایم ارزش دارد.»
صادقیان که در بازی با تراکتور به سیدصالحی پاس گل داد در قسمت دیگری از حرف هایش خاطرنشان می کند:«من چند روز پیش با سیدصالحی صحبت کردم و به او گفتم قبل از این که من صاحب توپ شوم به سمت دروازه حریف حرکت کند. به او گفتم کاری به من نداشته باش چون چشم بسته بلد هستم که پاس عمقی بدهم و در ذوب آهن نیز از این کارها بسیار انجام دادم. من در این بازی هم زمانی که پاس دادم قبل از آن سیدصالحی را ندیدم و او هم می‌دانست که باید زود حرکت کند. این درست است که ۲۱ سال سن دارم ولی کاملا پخته هستم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.