صادق گودرزی، پنجمین نقره ای ایران

به گزارش ایرنا، ‘صادق گودرزی’ نایب قهرمان جهان در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و برنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۰۹، امشب (جمعه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن در دیدار نهایی مقابل ‘ارنست جردن باروفس’ قهرمان سال ۲۰۱۱ بزرگسالان جهان در شهر استانبول ترکیه از آمریکا در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و یک بر صفر شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره المپیک لندن قناعت کرد.

‘صادق گودرزی’ که در دور نخست رقابت های وزن ۷۴ کیلوگرم استراحت داشت، در دور دوم ‘کریل ترزیف’ دارنده مدال برنز بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن از بلغارستان را در دو وقت متوالی و با نتایج ۵ بر صفر و ۳ بر صفر شکست داد.

نماینده ایران در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک لندن، در دور سوم ‘سوسلان تگی یف’ نایب قهرمان بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن و بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو چین از ازبکستان را در دو وقت متوالی و با نتایج ۳ بر صفر و یک بر یک شکست داد.

گودرزی در مرحله نیمه نهایی، ‘گابور هاتوش’ از مجارستان را در دو وقت متوالی و با نتایج ۲ بر صفر و ۲ بر صفر شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

ارنست جردن باروفس از آمریکا، صادق گودرزی از ایران، اشرف علی‌ اف از جمهوری آذربایجان، دیوید خوتسیشویلی از گرجستان، عبدالحکیم شاپی یف از قزاقستان، ریکاردو روبرتی از ونزوئلا، سوسلان تگی یف از ازبکستان، سوشوکو تاکاتانی از ژاپن، آگوستو میدانا از گینه بیسائو، وچتاتیاز از تونس، متیو جنتری از کانادا، فرانسیسکو سولر از پورتوریکو، دنیس چارگوش از روسیه، کریل ترزیف از بلغارستان، انوربات پروجاو از مغولستان، گابور هاتوش از مجارستان، چونگ یائو ژانگ از چین، پانجام یاداو از هندوستان، اولگ موتسالین از یونان و سولر از کوبا، ۱۹ کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد حاضر در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن هستند.

مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز (جمعه) با رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن آغاز شد.

رقابت های سه وزن ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم نیز فردا (شنبه) و دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم، روز یکشنبه برگزار می شود و ‘مسعود اسماعیل پور’، ‘احسان لشکری’، ‘کمیل قاسمی’، ‘مهدی تقوی’ و ‘رضا یزدانی’ به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۰۱۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.