صادق گودرزی از تیم ملی کشتی کناره گیری نمی کند

گودرزی شنبه شب در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا، در مورد سخنان دیروز خود درباره کناره گیری از تیم ملی کشتی، گفت: آنچه که دیروز در این باره گفتم در واکنش به عدم رسیدگی مسئولان به مسائل و مشکلات ما بود.

وی توضیح داد: واقعیت این است که به اندازه زحماتی که کشتی گیران می کشند به آنان رسیدگی نمی شود و مسئولان کمتر از آنچه که از ما توقع دارند، به ما می رسند… توقعات زیادی از کشتی گیران از جمله در زمینه کسب مدال طلا وجود دارد ولی به اندازه این توقعات به مسائل آنان توجه نمی شود.

وی اظهارداشت: اگر مسئولان رسیدگی کنند قطعا ما که تمام زندگی مان را برای کشتی گذاشته ایم، بهترین افتخارمان این است که همین راه را ادامه بدهیم.

گودرزی در خصوص اختصاص ۱۵۰ سکه طلا به برندگان مدال نقره المپیک گفت: همانگونه که می دانید با پول این سکه ها حتی در شهرستان هم نمی توان خانه خرید در حالی که بیشتر قهرمانان ما به خاطر وجود امکانات بهتر ورزشی و تمرینی مجبورند در تهران زندگی کنند. بنابراین باید این ورزشکاران حداقل امکانات لازم را برای زندگی حرفه ای خود داشته باشند.

ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان افزود: من همه تلاشم را در بازیهای المپیک انجام دادم تا با گرفتن مدال طلا برای کشورم افتخار آفرینی کنم ولی در نهایت توانستم به مدال نقره برسم.

وی اظهارداشت: من در حال حاضر ۲۴ سال سن دارم و هنوز زمان برای پیشرفت و ادامه کشتی دارم و امیدوارم در عرصه های بعدی بتوانم مدال طلا بگیرم.

گودرزی افزود: چهار سال است که تمام وقتم را به کشتی اختصاص داده ام و از درس و زندگی افتاده ام… گلایه ما بیشتر از منظر جبران این مسائل و رسیدگی بیشتر به وضعیت ورزشکاران است.

‘مسئولان خودشان اطلاع دارند که ما برای کسب افتخار در میادین بین المللی و بویژه المپیک چه سختی هایی را متحمل شده ایم.’

این کشتی گیر ملی پوش کشورمان در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوالی در مورد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به نظر من رسول خادم بزرگترین، لایق ترین و بااخلاق ترین کشتی گیر دنیا است و از اینکه وی سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را پذیرفته است، بسیار خوشحالیم و افتخار می کنیم که زیر نظر وی کار کنیم.

وی تاکید کرد: من خودم شخصا جزو شاگردان کوچک آقای خادم هستم و به این موضوع هم افتخار می کنم.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۷۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.