صالح:مس برای بردمی آید

۲۳م دیماه ،

مجید صالح در گفت و گو با ایرنا، گفت: روز دوشنبه بازی بسیار دشواری مقابل مس کرمان پیش رو خواهیم داشت و به طور حتم مس نیز برای پیروزی مقابل ما به میدان خواهد آمد.

وی ادامه داد: مس کرمان خط دفاعی بسیار خوبی در اختیار دارد و فکر می کنم این تیم پس از ما کمترین گل خورده را دارد که این نشان از استحکام خط دفاعی این تیم است.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: مس کرمان در خط حمله نیز بازیکنان توانمندی چون رضا عنایتی را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: مس در دیدار مقابل ما برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی مسابقات لیگ انگیزه دارد و خود ما نیز برای انکه صدرنشینی را تثبیت کنیم باید پیروز این دیدار باشیم.

وی اظهار داشت: در تیم مس با حضور لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی تغییراتی شکل گرفته و این مربی شایستگی های خود را در قبل به اثبات رسانده است.

صالح درادامه خاطرنشان کرد: به بازیکنان خود تاکید کرده ایم که هیچ بازی را دست کم نگیرند و فکرنکنند چون مقابل مس در ورزشگاه آزادی بازی داریم می توانیم برنده باشیم.بازی در ورزشگاه آزادی کار ما را دشوار تر می کند زیرا تیم ها در این ورزشگاه انگیزه بسیار بیشتری دارند.

وی در خصوص مصدومان استقلال در دیدار با مس کرمان، گفت: سیاوش اکبر پور و هاشم بیک زاده از امروز به تمرینات اضافه خواهند شد و مشکل عباس محمد رضایی نیز جدی نبوده است و برای دیدار با مس تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران، درپاسخ به این سئوال که چرا باوجودصدرنشینی استقلال هواداران کمی از دیدار های این تیم استقبال می کنند، گفت: این مساله دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد اما شاید به قول قلعه نویی استقلال به خصوص در نیم فصل اول هنوز با آن تیم ایده آل فاصله دارد. به طور حتم با ارایه بازی های زیبا چون دیدار با ابومسلم هواداران بیشتری به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های ما خواهند آمد.

صالح همچنین در خصوص تعداد کم گل های استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این مشکل ما پس از تغییراتی که در نیم فصل دوم داشتیم برطرف شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.