صالحی:تغییری در کار نیست

۱۵م آذر ،

خلیل صالحی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روز قبل جلسه‌ای با مدیرعامل پالایشگاه آبادان و رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت داشته و در این جلسه به نتایج خوبی رسیدیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در این جلسه حول محور بحث نقل و انتقالات تیم در نیم فصل مسابقات لیگ برتر و هماهنگی‌های لازم به جمع‌بندی لازم رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با رد شایعه‌های موجود مبنی بر انفصال همکاری‌اش با این مجموعه افزود: این صحبت‌ها در حد شایعه بوده و با قدرت کارم را در آبادان و باشگاه صنعت نفت ادامه می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: آنقدر این شایعه‌ها را پیش برده بودند که عده‌ای اذعان داشته که صالحی شب قبل به شیراز رفته در حالی که بنده آبادان بوده و صبح امروز نیز تلفنی با مسلم رحیمی؛ رئیس هیئت مدیره صحبت کردم.

صالحی تصریح کرد: صبح امروز علاوه بر تماس تلفنی با رحیمی، با یکی از کارکنان ارشد وزارت نفت که در آینده نزدیک به جمع هئیت مدیره باشگاه اضافه می‌شود نیز مذاکراتی را انجام دادم.

وی اضافه کرد: علاوه بر تماس‌های تلفنی ذکر شده جلسه بسیار خوبی با علی پارسا که پیش از این قرار بود به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت کند داشته و وی حمایت خود را از بنده در آن جلسه اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه پی‌گیری موضوع نقل و انتقالات سبب اصلی حاضر نشدن امروزش در باشگاه بوده گفت: به دلیل مشغله‌های باشگاه ترجیح دادم در شرایط حساس فعلی در منزل کار جذب بازیکن را دنبال کنم.

وی اضافه کرد: بدون تردید فردا در محل باشگاه حاضر شده تا به قسمتی از کارها بپردازم.

صالحی از آخرین وضعیت حضور صنعت نفت در بازار نقل و انتقالات گفت و خاطرنشان کرد: باید عنوان کنم روند مذاکرات با بازیکنان مورد نظرمان موفقیت آمیز بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.