صالحی: رای عقیلی را صادر کرده‌ایم

۲۸اردیبهشت،

علیرضا صالحی در مورد پرونده رسیدگی به شکایت حکم کمیته انضباطی مبنی بر تبانی لیگ دسته یک اظهار داشت: تا روز قبل شکایتی به دست ما نرسیده است. شاکیان ابتدا باید شکایت خود را به کمیته انضباطی اعلام کنند و پس از پرداخت هزینه مربوطه به کمیته استیناف ارسال می‌شود.

به گزارش فارس ، وی دربارهٔ اینکه نبی اعلام کرده بازی‌های پلی‌اف تا ۲۰ خردادماه برگزار خواهد شد افزود: تا روز قبل که چنین اتفاقی رخ نداده و امروز هم من اطلاعی ندارم. عصر امروز جلسه کمیته استیناف برگزار خواهد شد و اگر پرونده‌ای در این زمینه به دست ما رسیده باشد در اسرع وقت رسیدگی می‌کنیم. همانطور که قول دادیم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این پرونده هر چه زودتر مختومه شود.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه حسن‌زاده اعلام کرده بود پس از صدور حکم اعضای کمیته انضباطی تهدید شده‌اند، آیا این تهدیدها به کمیته استیناف هم رسیده، تاکید کرد: خیر تاکنون چنین اتفاقی برای ما نیفتاده است.

صالحی در مورد رای پرونده هادی عقیلی یادآور شد: ما هفته قبل حکم را صادر کردیم و برای تایپ به دبیرخانه فرستادیم. عصر امروز اگر این حکم تایپ شده باشد ما آن را امضا خواهیم کرد و پس از آن برای ابلاغ و اعلام برای دبیرکل فدراسیون می‌فرستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.