صالحی: فوتبال آبادان باید آرامش داشته باشد

خلیل صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پذیرش مسئولیت در آبادان که زادگاه من است آرزوی دیرینه‌ام بود و چون در جایی دیگر مسئولیت نداشتم فرصت شد تا قدمی برای شهر خودم بردارم و با توجه به شناختی که از آبادان دارم، امیدوارم همه کمک کنند تا در انجام وظیفه موفق شوم.

وی افزود: صبح امروز (چهارشنبه) در خدمت مهندس رحیمی مدیرعامل پالایشگاه و رییس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان بودم و حکم خود را دریافت کردم و درباره سیاست‌های کلی ورزش در نفت با هم صحبت کردیم و می‌خواهیم با همفکری و همراهی پیشکسوتان، هواداران، رسانه‌ها و بازیکنان نفت را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

صالحی ادامه داد: سختی کار فوتبال در آبادان خیلی زیاد است، چون همه در اینجا فوتبال را می فهمند و کارشناسند، ولی تلاش دارم تعامل بهتری نسبت به قبل بین همه فوتبالی‌های آبادان به وجود بیاورم و با حل مشکلات بازیکنان و کادر فنی بتوانم از ایجاد حاشیه در تیم جلوگیری کنم.

وی همچنین درباره مدیرعامل سابق نفت، گفت: هنوز خدمت آقای حکمت نرسیده‌ام و تنها اعضای هیات مدیره را دیده‌ام اما قرار است در یک مراسم از زحمات گسترده و شایسته ایشان تقدیر شود.

صالحی در ادامه به سابقه خود در باشگاه برق شیراز اظهار کرد: در برق که بودم در همه تمرینات حاضر می‌شدم و از نزدیک روند تیم را زیر نظر داشتم، ولی چون دیشب وارد باشگاه نفت شدم هنوز کادر فنی و بازیکنان تیم را ندیده‌ام اما عصر امروز کار اصلی خود را با حضور سر تمرین تیم آغاز می‌کنم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بتواند موفقیت‌هایی که در برق شیراز به عنوان بازیکن، سرمربی و مدیرعامل داشته را تکرار کند و بیان کرد: قبل از شروع کار طبیعتا باید از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال آبادان و اساتید خودم آقایان فتاحی، بزمی و سعد رخصت بگیرم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.