صالحی: می‌خواهند از باشگاه‌ها انتقام بگیرند

۱۷م دیماه ،

خلیل صالحی اظهارکرد: ما باید روز چهارشنبه (۲۰ دی‌ماه)در رقابت‌های جام‌حذفی در اصفهان به مصاف سپاهان برویم و بعد از آن به آبادان برگردیم و پس از تمرین، به تهران رفته و ۲۴ دی‌ماه در لیگ برتر برابر نفت تهران بازی کنیم.

وی ادامه‌داد: یک تیم شهرستانی باوجود چنین برنامه‌ای باید چگونه برنامه‌ریزی و ریکاوری کند که بعد از یک بازی خارج از خانه به شهر خود برگردد و دوباره به یک بازی خارج از خانه برود؟

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: واقعا چنین شرایطی برای تیم ما سخت است و فکر می‌کنم به دلیل این‌که باشگاه‌ها اصرار داشتند که جام‌حذفی برگزار شود در حالی که فدراسیون نمی‌خواست، اکنون آن‌ها (فدراسیون) با این نوع برنامه‌ریزی می‌خواهد از باشگاه‌ها انتقام بگیرد.

وی بیان‌کرد: این نحوه برنامه‌ریزی، هزینه‌ها و سختی‌هایی را برای باشگاه‌ها به همراه دارد، در حالی که مگر چند مرحله از مسابقات جام‌حذفی باقی مانده است که این قدر فشرده برگزار می‌شود. دیدار برابر سپاهان بازی سوم ما در جام‌حذفی است، در حالی که پرسپولیس تنها یک بازی انجام داده است و این نوع برنامه‌ریزی برای من جای سوال است.

صالحی در پاسخ به این سوال که اکنون با چنین شرایطی ۲۰ دی‌ماه به مصاف سپاهان می‌روید یا خیر؟ گفت: بله، در این تاریخ بازی می‌کنیم چرا که نظر کاسیمیرو این بود که حتما در این دیدار شرکت کنیم و درنهایت هیات مدیره نظر وی را پذیرفت.

وی در ادامه دربارهٔ دیدار نفت برابر فجرسپاسی اظهارکرد: به نظرم بازیکنان ما خوب فوتبال بازی نکردند و اگر به همان سبک و شیوه دیدارهای قبل بازی می‌کردند، قطعا می‌توانستیم نتیجه بگیریم. واقعا آن انتظاری که براساس مسابقات قبل از آن‌ها می‌رفت، برآورده نشد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان ادامه‌داد: این تساوی واقعا کار را برای ماندن ما در لیگ برتر سخت کرد. البته ماندن ما در لیگ غیرممکن نیست و قطعا به این موضوع امید داریم. برای ماندن در لیگ باید تلاش و تغییراتی را ایجاد کنیم تا مشکلات حل شوند. تا آخرین لحظات ما و کادر فنی و اعضای هیات مدیره تلاش خواهیم کرد تا از این وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم، نجات پیدا کنیم.

وی در ادامه با منتفی دانستن حضور مدافع لبنانی در این تیم گفت: در حالی که برای این بازیکن بلیت هم گرفته شده بود که به آبادان بیاید ولی او تماس گرفت و گفت در شرایط فعلی نمی‌تواند به این جا بیاید اما ۲۰ تا ۲۵ روز دیگر می‌تواند به آبادان بیاید، اما باتوجه به این‌که ما اکنون به او نیاز داریم، این قضیه منتفی شد.

صالحی افزود: رضاییان و خلیلی‌نیا از اعضای هیات مدیره، به دنبال این می باشند که یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن اروپایی خوب را در پست‌های دفاع و حمله، باتوجه به هماهنگی‌هایی که کرده‌اند، جذب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.