صالحی: نشست گفتگوی ملی سوریه فردا هم ادامه می یابد

۲۸ آبان ،

وزیر امور خارجه کشورمان در آغاز نشست خبری گفت: نشست گفتگوی ملی سوریه که قرار بود یک روزه برگزار شود باتوجه به مطالب مهمی که مطرح و استقبال شد، فردا هم ادامه می یابد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، دکتر صالحی  در نشست خبری نشست گفتگوی ملی سوریه گفت: همه هیئت های سوری حتی مخالفان جدی حکومت این کشور معتقدند که هیچ نسخه ای نباید از خارج برای سوریه پیچیده شود بلکه باید در چارچوب مقررات بین المللی ، آرای مردم و تفاهم معارضان و دولت سوریه باشد.

بررسی مجدد پیشنهاد ایران درباره سوریه درحاشیه اجلاس دی ۸

وی افزود : در جلسه چند جانبه ای که در سه چهار روز آینده در حاشیه اجلاس دی ۸ در اسلام آباد پاکستان برگزار خواهد شد ، وزرای خارجه ایران ، ترکیه و مصر پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران را درباره مساله سوریه ، بررسی مجدد خواهند کرد.

هماهنگی برای مسافرت به غزه در تماس تلفنی با همتای مصری

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس تلفنی که امروز با وزیر امور خارجه مصر داشتم آمادگی خود را برای مسافرت به غزه به همراه هلال احمر و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردم.
آقای صالحی  افزود: به غزه می رویم تا ضمن ابراز همدردی با خواهران و برادران خود تا جای ممکن نیازهای دارویی، تجهیزات پزشکی و دیگر لوازم مورد نیاز زندگی را از طریق هلال احمر به دست مردم آن منطقه برسانیم.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.