صانعی: ایران و ژاپن فینالیست فوتسال آسیا می‌شوند

از تایلند شناخت خوبی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار امروز مقابل تایلند به نکات جالبی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی صانعی در این باره گفت: بچه‌های ما برای بازی مقابل تایلند آماده هستند و برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم. البته ما دو بازی‌مان در مرحله مقدماتی و مرحله حذفی با تایلند همزمان بود به همین دلیل تنها توانستیم یک بازی این تیم را مستقیم ببینیم و فیلم دیگر بازی‌ها را به‌دست آورده ایم که امروز ظهر آنها را نگاه خواهیم کرد. البته ما از تایلند شناخت خوبی داریم، اما همه می‌دانند که تیم‌های تایلند، ازبکستان و ژاپن و حتی استرالیا در فوتسال پیشرفت کرده‌اند.

صانعی ادامه داد: استرالیا در گروه ما بود و به جام جهانی صعود کرد و این نشان می دهد که گروه ما گروه آسانی نبوده است. همین ازبکستان یک ماه پیش در ایران با ما بازی های دوستانه ای داشت و همه متوجه قدرت و پیشرفت فوتسال آنها شدند. ما در بازی دیروز هم کار آسانی نداشتیم، اما به خوبی نتیجه گرفتیم و من امیدوارم در بازی مقابل تایلند هم بتوانیم نتیجه بگیریم و به فینال برسیم. پیش بینی ام این است که ایران و ژاپن دیدار فینال رقابت‌ها را برگزار کنند که بازی بسیار حساسی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: به مهدی جاوید که در بازی مقابل قطر از ناحیه مچ پا مصدوم شد مصدومی نداریم. البته از او تا بازی امروز هم استفاد‌ه‌ای نکردیم و نظر پزشک تیم ملی را هم در این باره جویا می‌شویم. من فکر کنم جاوید به بازی امروز هم نرس،د ولی ممکن است در بازی بعد از او استفاده کنیم. امیدوارم که بتوانیم امروز و جمعه با بردن حریفان دل مردم را شاد کنیم و با کاپ قهرمانی به تهران بازگردیم.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتسال ایران پس از پایان رقابت‌ها، شنبه شب وارد تهران خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.