صحبت های افشاریان iبه هیچ وجه صحت ندارد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

  اکبر میثاقیان در خصوص قرعه کشی رقابت های جام حذفی و دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: برگزاری رقابت های جام حذفی iبه نفع همه تیم ها و در نهایت فوتبال ایران است اما معلوم نیست آقایان قرعه کشیده اند یا قرعه چیده اند؟

به گزارش تفسیری مهر، وی در همین خصوص افزود: ما در اولین بازی خود در رقابت های جام حذفی باید iبه مصاف تیم تراکتورسازی برویم که با توجه iبه شرایط خوبی که تراکتورسازی در این فصل دارد بازی سختی را پیش رو داریم. مطمئن باشد ما با همه توان مقابل این تیم بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد: در مجموع iبه دلیل آنکه کمبود بازیکنی در چند پست داریم و همچنین iبه دلیل  مصدومیت چند بازیکن کلیدی، همه تمرکز خود را بر روی رقابت های لیگ برتر قرار می دهیم و رقابت های جام حذفی را چندان جدی نمی گیریم تا بتوانیم سهمیه استان هرمزگان را در رقابت های لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در خصوص حمایت مسئولان باشگاه آلومینیوم از خویش گفت: مدیرعامل باشگاه با توجه iبه اینکه iبه شرایط فعلی ما واقف بوده و می بیند که همه بیش از توان خود در تیم زحمت می کشند همواره مرا مورد لطف خود قرارداده و از من حمایت می کند.

میثاقیان در خصوص صحبت های خداداد افشاریان مبنی بر اینکه حسین عسگری iبه باشگاه آلومینیوم نزدیک بوده و iبه همین دلیل در جشن این باشگاه شرکت کرده است، گفت: دو نفر می خواهند در یک برنامه تلویزیونی یکدیگر را خراب کرده و روی هم را کم کنند، حواشی آن گریبانگیر تیم آلومینیوم می شود.

وی تاکید کرد: صحبت های افشاریان ارزشی ندارند چون همه می دانند که اشتباهات داوری در این فصل در اکثر موارد iبه ضرر تیم آلومینیوم بوده و سبب شده تا ما ۹ امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: صحبت های افشاریان iبه هیچ وجه صحت ندارد. اگر عسگری حامی تیم ما بود آیا من در بازی با ملوان بدان شکل که حقم نبود اخراج می شدم؟ ای کاش وضعیت iبه گونه ای می شد که در این فصل یک بار هم که شده مورد لطف رئیس دپارتمان داوری قرار می گرفتیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.