«صداهای مخالف» در شبکه مستند

جام جم آنلاین: ضبط شش قسمت از مجموعه «صداهای مخالف» با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما به پایان رسید.

محمد محمدیان که به همراه امیر فکری تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد روز سه‌شنبه با بیان این مطلب افزود: در این برنامه برای نخستین بار فیلم‌های مستندی که فیلمسازان پیشرو غربی در نقد سیستم غرب ساخته شده‌اند، پخش و با حضور کارشناسان نقد می‌شود.

وی افزود: تاکنون شش قسمت از این مجموعه که به فیلم های مستند «جنگ فروشی است»، «مداخله مستقل»، «پایان آمریکا»، «آقای اشنایدر به واشنگتن می رود»، «ایست بازرسی» و «جنگ علیه دموکراسی» می پردازد، آماده پخش شده اند و قرار است بزودی از شبکه مستند پخش شوند.

اشکان صادقی مدیریت دوبله این مجموعه فیلم‌های جدید را بر عهده دارد و همچنین فرهاد اسماعیلی مجری بخش های کارشناسی خواهد بود.

محمدیان ابراز امیدواری کرد تا «صداهای مخالف» بزودی در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای از شبکه مستند سیما پخش شود.

 روایت ۱۰ ساله یک خانواده

مستند «بار دیگر این خانه» به تهیه کنندگی جواد ظهیری و از مجموعه «یک زندگی» از اول شهریور ماه از برنامه فانوس شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

«بار دیگر این خانه» ساخته فرشاد فداییان است و روایتگر قصه زندگی یک خانواده روستایی و جنگل نشین در گرگان است که فیلمساز در دو مقطع مختلف و به فاصله ۱۰ سال مهمان خانه آنها می شود و تفاوت های ایجاد شده در زندگی و روابط آنها را به تصویر می کشد.

فانوس با هدف معرفی مستندسازان جدید اجتماعی هر شب ساعت ۲۳ و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.