صداوسیما در جبهه حق و همیشه پیروز است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در نشست مدیران شبکه‌های سیما:

جام جم آنلاین: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نشست مدیران شبکه های سیما، با استناد به آیات کلام ا… مجید ، دست اندرکاران صدا و سیما را «سنگرنشینان اردوگاه مومنان” توصیف و تاکید کرد: صداوسیما در جبهه حق و همیشه پیروز است.

به گزارش روابط عمومی سیما، مدیر حوزه های علمیه کشور که به دعوت معاون سیما در این نشست حاضر شده بود، اقدام جبهه باطل را مبنی بر حذف ۱۹ شبکه صدا و سیما از برخی ماهواره ها، تقبیح کرد و افزود: حذف ۱۹ شبکه “هیچ” هم نیست و اگر تمام شبکه ها را نیز حذف کنند سر انجام پیروزی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است ، چرا که کید شیاطین همیشه ضعیف است.

مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به مدیران سیما گفت: اگر دشمنان تهاجم فرهنگی می کنند، با کارهای فکری موثر و برنامه سازی کارآمد به آن پاسخ دهید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت سالروز شهادت نهمین امام شیعیان (ع) با استناد به حدیثی از امام جواد (ع) ، توفیق الهی را از ویژگی های انسان های مومن برشمرد و خطاب به دست اندرکاران سیما گفت: شما مسئولیت سترگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده  دارید و در عصر غیبت ،رسانه ای را مدیریت می کنید که رسالت اصلی آن خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام رسانی و فرهنگ سازی است که این مهم توفیق الهی است و همواره باید شاکر این توفیق باشید.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با نقل حدیث دیگری از امام جواد (ع) مبنی بر اینکه ” بدان که تو هرگز از دید خدا پنهان نیستی، پس بنگر چگونه عمل می کنی؟” گفت: همکاری موثر سیما با حوزه های علمیه و نشر و ترویج ارزش های اسلامی ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی و حوزه های علمیه همیشه در کنار هم و همراه هم بوده اند، تحکیم هرچه بیشتر همکاری‌های این دو نهاد تاثیرگذار را خواستار شد.

عضو جامعه اسلامی مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود از اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین با عنوان ” نیم قرن حضور “، پاسداشت پنجاه سال تلاش علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دی ماه سال جاری، خبر داد و گفت: انتظار ما این است که شبکه های سیما با همدلی، همراهی و همکاری هر  چه بیشتر این رویداد بزرگ را انعکاس دهند.

علی دارابی معاون سیما نیز با قدردانی از راهنمایی های موثر رئیس حوزه های علمیه کشور، قرآن و عترت را گفتمان اصلی سیما و منظومه فکری نظام امامت و ولایت توصیف و بر نقش روحانیون و حوزه های علمیه در تحقق هر چه بهتر آن تاکید کرد.

معاون سیما ، شبکه های سیما را تریبون دین مبین اسلام و حوزه های علمیه معرفی و تصریح کرد: سیما برای همکاری با برگزار کنندگان اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آمادگی کامل دارد.

دکتر دارابی تاکید کرد: تکریم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تکریم روحانیت بزرگوار است و ما موظفیم از ذخیره تمام نشدنی رسانه ملی برای انقلاب، نظام و علما و روحانیون استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن صالح دبیر همایش ” نیم قرن حضور” نیز با تبیین محورها و اهداف این همایش همکاری رسانه ملی را برای پوشش گسترده آن به ویژه در شبکه های سیما خواستار شد.

در ادامه این نشست مدیران شبکه های سیما تولید برنامه های گفتگو محور، ترکیبی، مستند و ویژه برنامه هایی را برای قبل، حین و پس از اجلاس جامعه مدرسین، پیشنهاد و آمادگی شبکه های متبوع را برای خلق این آثار تلویزیونی با همکاری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.