صدرعاملی به جشنواره فیلم کوتاه تهران می آید

برنامه های روز سوم جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، امروز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه از ساعت ۹ صبح کلیه سالنهای پردیس سینمایی ملت با نمایش فیلم کوتاه، نشست، نقد و بررسی و کارگاه آموزشی به استقبال آغاز روز سوم از این جشنواره رفته‌اند.
سالن شماره یک پردیس ملت از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳با نمایش شش سانس ۱۰۰ دقیقه ای فیلمهای فیلمسازان ایرانی – بخش مسابقه ایران – را نمایش می دهد.
سالن شماره دو پردیس از ساعت ۹ صبح با نمایش برگزیدگان جشنواره بیست و هشتم – بخش سوم – جشنواره جشنواره ها، نمایش آثار سه دهه فیلم کوتاه بخش دوم ، کارگاه آموزشی ایده تا فیلمنامه با حضور رسول صدرعاملی از ساعت ۳۰ :۱۵ الی ۱۸ نشست با سه مدیر فستیوال و در نهایت از ساعت ۲۱ الی ۲۳ با نقد و بررسی فیلمهای بخش مسابقه به کار خود پایان می دهد.
میهمان جلسه نقد و بررسی علاوه بر “علی علایی” به عنوان مجری کاشناس ،”ثابت رامتین شهبازی” هم حضور دارد.
سالن شماره سه پردیس ملت با نمایش ۶ سانس ۹۰ دقیقه ای به نمایش نزدیک به ۵۰ عنوان فیلم کوتاه خواهد پرداخت که برنامه نیز از ساعت ۱۵ :۱۰ صبح الی ۳۰ :۲۲ شب ادامه دارد.
سالن شماره چهار نیز از ساعت ۹ صبح با نمایش فیلم سینما بیداری با عنوان هجده روز ساخته شریف البندری از مصر ، فیلمهایی با عنوان دنیای پیرامون از چهار کشور جهان، مرور بخش سوم از آثار شهرهای ساحلی از مجموعه پنج قسمتی این بخش و بهترین بهترین ها سانس سوم و نهایت مرور انیمیشن جهان از ۱۲ کشور از ساعت ۳۰ :۲۱ الی ۲۳ برای علاقه مندان برنامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است؛  استفاده از این برنامه برای اعضا و هنرجویا انجمن و همچنین دانشجویان رشته های سینما و مرتبط رایگان است.
گفتنی است؛ بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران و سراسر کشور در حال برگزاری است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.