صدرنشینی پرسپولیس در آزادی پرید

خبرگزاری آریا – تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر الهلال عربستان به صدرنشینی خود در گروه چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد و صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد داشته باشند، با عملکردی ضعیف و پرانتقاد برابر تیم عربستانی شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ دیروز سه شنبه با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که در پایان تیم فوتبال الهلال با نتیجه یک بر صفر شاگردان دنیزلی را شکست داد.
در این دیدار که به قضاوت “کیم دونگ جیم” از کره جنوبی و در حضور ۷۳۱۵۴ هزار تماشاگر برگزار شد، پرسپولیس با ترکیب آسمیر آودوکیچ، شیث رضایی، محمد نصرتی، حمید علی عسگر(ممددوتال)، مهرداد پولادی، مازیار زارع، حسین بادامکی(امیرحسین فشنگچی)، محمد نوری(هادی نوروزی)، علی کریمی، غلامرضا رضایی و ایمون زاید به میدان رفت و نتوانست در ۴۵ دقیقه اول دروازه حریف را باز کنند.
پرسپولیس نیمه اول این دیدار را هجومی شروع کرد و در دقیقه دوم می توانست توسط محمد نوری دروازه حریف عربستانی را بازکند اما ضربه چکشی این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد. البته چند دقیقه بعد تیم الهلال می توانست به گل برسد که دروازه بان پرسپولیس مانع از باز شدن دروازه اش شد. الهلالی ها در دقایق پایانی نیمه اول هم یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم دنیزلی فشنگچی را به جای بادامکی به میدان فرستاد تا روند هجومی پرسپولیس بهتر شود اما این تعویض نتیجه عکس داد و در دقیقه ۵۹ یوسف العربی دروازه پرسپولیس را به راحتی و در تعلل مدافعان این تیم بازکرد.
در ادامه پرسپولیسی ها که سنگین و بی روحیه بودند نتوانستند روی دروازه حریف خطر جدی را ایجاد کنند و تنها به حملات چشم بسته روی آوردند که ثمری برای این تیم نداشت. در این شرایط الهلال دو بار دیگر می توانست به گل برسد اما آسمیرو دروازه سرخپوشان را نجات داد و موقعیت های تک به تک را از حریف گرفت.
در دقایق پایانی پرسپولیس کم رمق تر از قبل بازی کرد و در روزی که هیچ بازیکنی در حد و اندازه نامش ظاهر نشد برابر بیش از ۷۰ هزار تماشاگر تن به شکست داد تا صدرنشینی را به تیم الهلال هدیه کند.
پرسپولیس با این شکست ۸ امتیازی ماند و به رده دوم سقوط کرد و الهلال عربستان با ۹ امتیاز به صدر جدول صعود کرد تا عملکرد ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا هم سرایت کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.