صدور ابلاغ تمام معلمان ابتدایی

جام جم آنلاین: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ابلاغ تمام معلمان ابتدایی صادر شده است، گفت: امسال ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در دبستان‌های کشور تحصیل می‌کنند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه ازطلاع رسانی دولت،فاطمه قربان اظهار داشت: امسال ۶ میلیون ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در دبستان‌های کشور تحصیل می‌کنند که از این تعداد، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز کلاس اولی هستند.

وی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها روز ۲۹ شهریور ماه در تمام دبستان‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: جشن نمادین با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه روستای گویج از روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

قربان با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای تمام دبستان‌های کشور پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تمام مدیران مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش‌آموزان دارند و در تلاش هستیم نخستین روز مدرسه برای دانش‌آموزان بسیار شاد باشد.

وی با بیان اینکه ابلاغ تمام معلمان ابتدایی صادر شده است، تأکید کرد: تمام مدارس ابتدایی از نظر فضا برای حضور دانش‌آموزان آماده شده است و هیچ مشکلی از نظر فضای آموزشی برای پایه ششم ابتدایی وجود ندارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.