صدور بیمه‌ی مسافرتی با شرایط ویژه برای مشتریان ویژه‌ی بانک سامان

بانک سامان سفرهای خارجی مشتریان ویژه خود را تا سقف معادل ۳۰ هزار یورو تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر اعلام، تمام اشخاص حقیقی عضو گروه مشتریان ویژه این بانک می‌توانند به هزینه بانک سامان برای دو مسافرت خارج از کشور خود، بیمه‌نامه مسافرتی تهیه کنند. با این بیمه‌نامه، دغدغه‌های خانواده‌ها در مدت سفر خارجی برطرف شده و مشکلات احتمالی، به خوبی حل می‌شود.

مهمترین ویژگی‌های این بیمه‌نامه امکان بهره‌مندی از تمام اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز فوریت‌های پزشکی در خارج از کشور، پشتیبانی اپراتور فارسی‌زبان، هزینه‌های پزشکی و بستری‌ در بیمارستان در خارج از کشور، جابه‌جایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه، پرداخت هزینه فوریت‌های دندانپزشکی، مساعدت حقوقی سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، جبران خسارت تأخیر در رسیدن چمدان‌ها، جبران خسارت مفقودشدن چمدان‌های تحویل‌شده، جبران هزینه‌های تاخیر در حرکت و غیره است.

بر اساس این گزارش، مشتریان برتر (سامانیان) و خاص برای برخورداری از این بیمه‌نامه کافی است حداقل سه روز قبل از مسافرت، درخواست خود را به رییس یا بانکدار ویژه شعبه‌ای که در آن حساب دارند، ارایه کنند تا این بیمه‌نامه صادر و به نشانی آن‌ها ارسال شود. صدور بیمه مسافرتی به‌صورت رایگان و با سقف تعهدات این بیمه‌نامه در شبکه بانکی کشور بی‌سابقه است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.