صدور مجوز اوراق مشارکت تامین مالی طرح تکمیل سایپاکاشان

از دیگر شرایط عرضه اوراق مشارکت طرح تکمیل سایپاکاشان دارا بودن قابلیت خرید و معامله در بورس اوراق بهادار و بازخرید بدون جریمه است.

مجوز عرضه اوراق مشارکت تامین مالی طرح تکمیل سایپاکاشان صادر شد. این اوراق ۴ ساله با پرداخت سود ۳ ماهه به صورت روزشمار و معاف از مالیات بوده و پرداخت اصل و سود آن توسط بانک پارسیان تضمین شده است.

به گزارش سایپانیوز اوراق مشارکت تکمیل پروژه سایپاکاشان با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان و مبلغ اسمی ۱۰۰ هزار تومان به تعداد یک میلیون و پانصدهزار برگه با سود علی الحساب ۲۰ درصد و سررسید چهار ساله عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش این اوراق ۴ ساله، پرداخت سود ۳ ماهه به صورت روزشمار و معاف از مالیات بوده و پرداخت اصل و سود آن توسط بانک پارسیان تضمین شده است.

از دیگر شرایط عرضه اوراق مشارکت طرح تکمیل سایپاکاشان دارا بودن قابلیت خرید و معامله در بورس اوراق بهادار و بازخرید بدون جریمه است.

مجتمع تولید خودرو سایپاکاشان با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری در سال ۸۹ با حضور ریاست محترم جمهوری افتتاح شد و هم اکنون با دارا بودن ظرفیت های عظیم توسعه ای و قابلیت ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در منطقه، خطوط تولید مدرن و قابلیت احداث کارخانه های قطعه ساز و زیر مجموعه در جوار آن در حال تبدیل شدن به بزرگ ترین کارخانه تولید خودرو در سطح ایران و خاورمیانه است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.