صدور مجوز اکران محدود یک فیلم

ممتازنیوز:

13-12-7-112136untitled.png

سعید آرمند تهیه‌کننده فیلم «پرویز» گفت: «در پی‌درخواستی که برای اکران عمومی فیلم «پرویز» داشتیم هفته گذشته پروانه نمایش این فیلم صادر شد و قرار است به طور محدود اکران شود.»

«پرویز» یکی از فیلم‌هایی است که در جشنواره سی‌ویکم فجر نمایش داده شد و با استقبال خوبی هم روبرو شد. این فیلم تاکنون در چند جشنواره خارجی هم حضور داشته و موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

این فیلم از ابتدا مجوز ساخت فیلم ویدئویی داشت و چندی قبل درخواست سازندگانش برای دریافت پروانه نمایش عمومی رد شد، اما پس از اعتراض تهیه‌کننده و بررسی فیلم در شورای مربوط، ‌ مجوز اکران محدود «پرویز» صادر شد.

آرمند هم‌چنین درباره سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم هم گفت: «در حال مذاکره با برای تعیین پخش‌کننده فیلم هستیم و ترجیح می‌دهیم شرایطی فراهم شود تا «پرویز» را در پردیس‌های سینمایی بتوانیم اکران کنیم.»

«پرویز» زندگی روزانه مردی ۵۰ ساله به نام پرویز را روایت می‌کند که تمام زندگی‌اش با پدرش در شهرکی زندگی کرده و کارهای پدر و ساکنان شهرک را انجام داده است، اما پدرش که قصد ازدواج دارد از او می‌خواهد برای زندگی به جای دیگری برود. پرویز که سرخورده شده قصد دارد به پدر و اهالی شهرک بفهماند که به این آسانی نمی‌توانند او را از زندگیشان حذف کنند.

لوون هفتوان، حمیرا نونهالی، محمود بهروزیان و علی رامز در این فیلم بازی می‌کنند.

ذره بین : به « نازنین » کلی سینما می دن بعد به « پرویز » چند تا محدود!

مهر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.