صرافی بانک سینا آغاز به کار کرد

۳۰ آبان ،

صرافی بانک سینا آغاز به کار کرد | چاپ |
سه شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۴:۵۲

بینا- در مراسمی که روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران بانک سینا برگزار شد، شرکت صرافی سینا فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
به گزارش بینا، مجوز فعالیت صرافی سینا، اردیبهشت ماه جاری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی صادر و طی آن ثبت صرافی مذکور در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری استان تهران بلامانع اعلام شد.
در این مراسم، دکتر همتی ضمن بازدید از قسمت های مختلف صرافی سینا، ابراز امیدواری کرد: این شرکت بتواند عملکرد مثبت و تأثیرگذاری داشته باشد. در این مراسم آقای پویانسب رئیس هیئت مدیره شرکت صرافی سینا و آقای نادری مدیرعامل صرافی گزارشی از نحوه راه اندازی و فعالیت صرافی ارائه کردند.
بر اساس مجوز بانک مرکزی، شرکت صرافی سینا قادر خواهد بود نسبت به خرید و فروش نقدی ارز و مسکوکات طلا و نقره و همچنین نقل و انتقال ارز در چارچوب مقررات ارزی از جمله انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی از طریق بانک ها و مؤسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و ارائه خدمات ارزی برون مرزی از طریق کارگزاران مجاز خارج از کشور اقدام نماید.
شرکت صرافی سینا در خیابان شهید بهشتی تهران، بعد از قائم مقام، پلاک ۲۸۷ با شماره تلفن های ۸۸۷۰۸۶۷۰ و ۸۸۷۰۸۶۸۰ آماده ارائه خدمات ارزی به هموطنان است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.