صعود آبی‌ها به رده پنجم

جام جم آنلاین: تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رده پنجم جدول صعود کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، در آخرین دیدار از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال  سه‌شنبه شب و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت که در پایان توانست با یک گل مهمان خود را شکست دهد.

استقلال که به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت تا خود را به بالا جدول بکشاند در نیمه نخست برتری نسبی را مقابل حریف اصفهانی خود داشت.

آبی‌های پایتخت که این هفته امیر قلعه نویی را پس از دو هفته محرومیت در اختیار داشت در نیمه نخست با این که توپ و میدان را در اختیار داشت اما از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکرد.

در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان هم که از دو بازی گذشته خود هیچ امتیازی به دست نیاورده‌ بود در اندیشه کسب یک امتیاز این بازی بود و بی‌گدار به آب نزد و یک بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داد تا دو تیم در نیمه نخست بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم استقلال به حملات خود افزود اما نتیجه‌ای نداشت اما  سفیدپوشان ذوب آهن بر خلاف نیمه اول میل بیشتری به گلزنی پیدا کردند که حتی دو سه موقعیت خطرناک را روی دروازه رحمتی ایجاد کردند اما به نتیجه نرسید.

اما در دقایق پایانی استقلال به بازی برگشت و توانست توسط منوچهری در دقیقه ۸۳ به گل برتری دست پیدا کند تا آبی‌ها با کسب این پیروزی و با ۶ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کنند.

ذوب آهن هم در پی سومین شکست خود بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

پیروزی تراکتورسازی در دقایق پایانی

 دیدار تراکتورسازی و مس کرمان که قرار بود از ساعت ۲۲ آغاز شود به دلیل قطع برق ورزشگاه یادگار امام تبریز در دقیقه دوم، حدود ۴۰ دقیقه متوقف و دوباره از سر گرفته شد.

در این دیدار که در حضور حدود ۲۵ هزار نفر و با قضاوت سعید مظفری‌زاده برگزار شد، تراکتورسازی ۲ بر یک به برتری رسید.

در دقیقه ۸۴ فرزاد حاتمی تبریزی‌ها را از حریف پیش انداخت. شادی تراکتوری‌ها خیلی ادامه نداشت و در دقیقه ۸۹ مصطفی شجاعی توانست گل تساوی را برای مسی‌ها به ثمر برساند، اما تبریزی‌ها دست از تلاش برنداشتند و در دقیقه ۹۴ توسط فلاویو لوپز از روی نقطه پنالتی یک بار دیگر تبریزی‌ها را پیش انداخت تا مسی‌ها دست خالی تبریز را ترک کنند.

در این مسابقه مظفری‌زاده، قاسم دهنوی از تراکتورسازی و استفان باسیچ از مس با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد.

نتایج سایر دیدارها به این شرح است:

داماش گیلان ۵ – پیکان ۳

گل‌ها: علیرضا جهانبخش دقایق ۲۴ و ۶۳، افشین چاووشی دقیقه ۲۸، امین متوسل‌زاده دقیقه ۵۰ و حسین ابراهیمی دقیقه ۵۲ برای داماش و محمدرضا طهماسبی دقیقه ۷ و دقیقه ۹۴(پنالتی) و رضا معقولی دقیقه ۶۹ برای پیکان

فجرسپاسی ۲ – نفت آبادان صفر

گل‌ها: سیدمحمدرضا حسینی دقیقه ۷۶ و محمدمهدی نظری دقیقه ۸۲

نفت تهران صفر – آلومینیوم هرمزگان صفر

فولاد خوزستان ۲ – سایپا صفر

گل‌ها: مهدی نوری دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی و آرش افشین دقیقه ۷۰

سپاهان اصفهان ۲ – راه‌آهن ۲

گل‌ها: مجتبی شیری دقایق ۱۱ و ۶۹ برای راه‌آهن و رادومیر جلاویچ دقیقه

بدین ترتیب در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فجر سپاسی شیراز با ۹ امتیاز در صدر جدول جای گرفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.