صعود ایران،فلسطین،عمان و بحرین به نیمه‌‌نهایی

۱۱اردیبهشت،

 عصر جمعه در سومین و آخرین روز مرحله مقدماتی این بازی ها در گروه A ، عمان که صعودش قطعی شده بود با نتیجه هفت بر یک قطر را شکست داد و با ۹ امتیاز به عنوان سرگروه به دور بعدی راه یافت و تیم قطر نیز با سه باخت پی در پی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

در بازی دوم این روز نیز دو تیم دیگر این گروه یعنی بحرین و لبنان به میدان رفتند که پیروزی هر یک در این مسابقه می توانست راه صعود آن را هموار نماید.

لبنان که در دو مسابقه قبل بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود، در یک بازی ضعیف و یک طرفه با نتیجه پنج بر صفر نتیجه را به بحرین واگذار کرد تا این تیم به عنوان تیم دوم گروه A بعد از عمان به مرحله بعدی راه یابد.

در آخرین بازی این روز دو تیم ایران و فلسطین از گروه B که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده بود، برای سرگروهی به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

با انجام این سه مسابقه، فردا شنبه در مرحله نیمه نهایی تیم ایران با بحرین و عمان با فلسطین دیدار می کند و روز یکشنبه نیز پس از انجام بازی رده بندی بین دو تیم بازنده مرحله نیمه نهایی، بازی نهایی برگزار خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی کشورهای غرب آسیا با حضور هفت تیم از روز چهارشنبه ۱۱اردیبهشت ماه جاری در سایت ورزشی پارک زیتون منطقه آزاد قشم آغاز شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.