صعود بارسلونا به نیمه نهایی جام حذفی/ دو ال کلاسیکو در انتظار فوتبالدوستان

۳۰م دیماه ،

938141-15493590-640-360.jpg

تیم فوتبال بارسلونا با برتری ۴ بر ۲ مقابل مالاگا در دیدار برگشت، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا راه یافت و حریف رئال مادرید شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، بارسلونا که در دیدار رفت در خانه، نتیجه نه چندان مطمئن ۲ بر ۲ را کسب کرده بود، در دیدار برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و در مجموع ۶ بر ۴ صعود کرد.

در این دیدار برای بارسلونا پدرو، پیکه، اینیستا و مسی گلزنی کردند. بارسلونا در نیمه اول با ضربه سر گل پدرو پیش افتاد، اما این گل زودهنگام چند دقیقه بیشتر دوام نداشت و در دقیقه ۱۲ بازی به تساوی کشیده شد، خواکین در موقعیتی نامتعادل با ضربه ای دقیق دروازه پینتو را باز کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم پیکه روی کار عمقی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق به گلزنی شد و با شادی مخصوص گل را به فرزندش که به تازگی به دنیا آمده تقدیم کرد. اما این بار هم بارسلونا با بی اشتهایی بازی را دنبال کرد و فرصت های گلزنی فراوان را از دست داد و گل دوم را روی شوت زمینی اما دقیق سانتا کروز دریافت کرد تا همه چیز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مساوی شود.

در شرایطی که بازی با این نتیجه به وقت اصافه می رفت، اینیستا که در این دیدار بهترین بازیکن بارسلونا بود با همکاری خوب فابرگاس برای سومین بار دروازه را گشود. با دریافت این گل بازیکنان مالاگا که برای صعود دو گل دیگر نیاز داشتند بی انگیزه شدند و بارسا همانند همیشه کنترل توپ را در اختیار گرفت و مسی با ضربه سر سانتر آلوز را به گل چهارم تبدیل کرد.

بارسلونا با پیروزی در این دیدار حریف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی شد. پیش از این دیدار اتلتیکو مادرید نیز مقابل بتیس به تساوی یک بر یک دست یافت و با برتری ۳ بر یک در مجموع به نیمه نهایی راه یافت. تیم دوم شهر مادرید در این مرحله به مصاف سویا می رود.

تابلوی نتایج مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری

والنسیا یک – رئال مادرید یک(دیدار رفت ۲ بر صفر به سود رئال مادرید)

سویا ۴ – ساراگوسا صفر (دیدار رفت بدون گل)

رئال بتیس یک – اتلتیکو مادرید یک (دیدار رفت ۲-۰ به سود اتلتیکومادرید)

مالاگا ۲ – بارسلونا ۴ ( دیدار رفت ۲-۲)

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.