صعود مدعیان در رقابتهای فوتبال لیگ اروپا

۱۷م آذر ،

رقابتهای فوتبال لیگ اروپا در گروه های مختلف پیگیری شد و تیمهای مدعی با شکست حریفان خود به دور بعد صعود کردند.

دیدارهای گروه اول درچارچوب هفته ششم و دور پایانی از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ اروپا روز پنجشنبه پیگیری شد.
در این دیدارها اودینیزه ایتالیا با یک گل مغلوب میهمان خود لیورپول انگلیس شد. تک گل این دیدار را هندرسون در دقیقه بیست  سه وارد دروازه میزبان کرد.
در دیگر دیدار این گروه یانگ بویز سوئیس سه بر یک از سد آنژی ماخاچ قلعه روسیه گذشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، به این ترتیب بر اساس دیدارهای انجام شده به ترتیب تیم های لیورپول و آنژی ماخاچ قلعه هریک با ده امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها صعود کردند.
تیم یانگ بویز سوئیس نیز دیگر تیم ده امتیازی این گروه بود که به سبب تفاضل گل کمتر در مکان سوم گروه قرار گرفت. دو تیم اول هر گروه به همراه هشت تیم سوم گروه ها در رقابت های لیگ قهرمان به مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا صعوی می کنند.
صعود ویکتوریا پلژن سوئیس و اتلتیکو مادرید اسپانیابه مرحله یک شانزدهم
دیدارهای گروه دوم در چارچوب هفته ششم و دور پایانی از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ اروپا روزپنجشنبه پیگیری شد.
در این این گروه ویکتوریا پلژن جمهوری چک با یک گل از سد آتلتیکو مادرید اسپانیا گذشت. تک گل این مسابقه را واسلاو پروشاژکا در دقیقه بیست و شش نیمه اول مسابقه به ثمر رساند.
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که پیش از دیدار روزپنجشنبه با دوازده امتیاز در این گروه صدرنشین بود، به رغم شکست به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک شانزدهم رقابت های لیگ اروپا صعود کرد.
به این ترتیب تیم فوتبال ویکتوریا پلژن پس از پیروزی در دیدار روز پنجشنبه با کسب سیزده امتیاز به عنوان تیم اول گروه دوم به مرحله بعدی این رقابت صعود کرد.
دو تیم اول هر گروه به همراه هشت تیم سوم گروه ها در رقابت های لیگ قهرمان به مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا صعود می کنند.

صعود فنرباغچه و مونشن گلادباخ به مرحله یک شانزدهم
دیدارهای گروه سوم در چارچوب هفته ششم و دور پایانی از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ اروپا روز پنجشنبه پیگیری شد.
در این دیدارها لیماسول قبرس با سه گل  در برابر المپیک مارسی فرانسه به پیروزی رسید و مونشن گلادباخ آلمان با سه گل فنرباغچه ترکیه را مغلوب کرد.
در این گروه تیم فوتبال فنرباغچه با سیزده امتیاز به عنوان تیم اول گروه و مونشن گلادباخ نیز با یازده امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد این رقابت ها صعود کردند.
دو تیم اول هر گروه به همراه هشت تیم سوم گروه ها در رقابت های لیگ قهرمان به مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا صعود می کنند.
صعود بوردو، نیوکاسل، استوا بخارست و اشتوتگارت به مرحله یک شانزدهم
دیدارهای گروه چهارم و پنجم در چارچوب  دور پایانی از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ اروپا روز پنجشنبه پیگیری شد.
در رقابت های گروه چهارم تیم فوتبال بوردو   فرانسه میهمان خود نیوکاسل انگلستان را با دو گل درهم کوبید  و ماریتیمو پرتغال نیز دو بر یک در برابر کلوب بروژ بلژیک پیروز شد.
به این ترتیب تیم فوتبال بوردو با سیزده امتیاز به عنوان تیم اول و تیم فوتبال نیوکاسل با نه امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک شانزدهم این رقابت ها صعود کردند.
در گروه پنجم این رقابت ها نیز استوا بخارست رومانی با تساوی در مقابل اف سی کپنهاگن دانمارک به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد. دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.
همچنین تیم فوتبال اشتوتگارت آلمان نیز به رغم شکست یک بر صفر در مقابل تیم مولد نروژ به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا صعود کرد.
دو تیم اول هر گروه به همراه هشت تیم سوم گروه ها در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمان به مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا صعود می کنند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.