صعود ۱۰۱ پله ای عالمیان دررده بندی جهانی تنیس روی میز

شنبه ۱۳ خرداد – ۰۴:۵۵:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – در تازه ترین رده بندی پینگ پنگ بازان جهان نیما عالمیان با ۱۰۱ پله صعود تا رده ۳۰۱ جهان رسید ولی نوشاد برادر او و نفرنخست ایران با ۱۲ پله سقوط در مکان ۹۰ جهان ایستاد. 
خبرگزاری آریا – نیما عالمیان  ملی پوش کشورمان که در مسابقات انتخابی المپیک وتورجهانی چین حضور داشت با این صعود فاصله خود را با ۳ بازیکن اول کشورمان کاهش داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سایت فدراسیون بین المللی تنیس روی میز ( ITTF   )  رنکینگ بازیکنان جهان در ماه ژوئن را منتشر کرد .
در میان ورزشکاران کشور نیما عالمیان بیشترین صعود را داشت و موفق شددر رده بزرگسالان تا مکان چهارم بازیکنان ایران در رنکینگ بزرگسالان جهان و در رده بندی امیدها تا مکان ۷۰ بالا بیاید.
در میان بازیکنان مرد این رشته ؛ ” نوشاد عالمیان ” نفر نخست ایران با۱۲ پله سقوط در مکان ۹۰ جهان ایستاد  “محمدرضا اخلاق پسند” کاپیتان تیم ملی بزرگسالان هم که در سه مسابقه اعزامی ایران حضور نداشت با ۳پله سقوط در جایگاه ۲۶۶ قرار گرفت.
همچنین در رده بندی سایت فدراسیون بین المللی تنیس روی میز؛ ” افشین نوروزی ” که در رقابت های تورجهانی چین به مرحله دوم راه یافته بودبا ۲ پله سقوط رتبه ۲۸۰ را به خود اختصاص داد .
” پوریا عمرانی ” دیگر بازیکن کشورمان که به رقابت های انتخابی المپیک و تورجهانی چین اعزام شده بود در رده بندی بزرگسالان با ۴ پله سقوط در جایگاه ۷۸۵ قرار گرفت.
در رده سنی امید ؛ “نوشاد عالمیان ” بدون تغییر همچنان در مکان نهم جهان ایستاده است ولی نیما برادر او با صعوی ۳۶ پله ای رده خود تا ۷۰جهان ارتقاء داد   “پوریا عمرانی ” دیگر ملی پوش کشورمان نیز در رده بندی بازیکنان زیر ۲۱ سال جهان با ۱۷ پله سقوط در رتبه ۳۲۴ ایستاد.
در میان ورزشکاران زن در رشته تنیس روی میز؛ ” ندا شهسواری “کاپیتان و نفر اول بزرگسالان کشورمان در رده بندی جهانی در این ماه پنج پله سقوط کرد تا در رده ۵۱۴ قرار بگیرد.
” محجوبه عمرانی ” دیگر ملی پوش کشورمان نیز با ۹ پله سقوط در مکان ۵۶۹ ایستاد  ” پریسا صمدی ” با پنج پله صعود رتبه ۶۷۵ را به خوداختصاص داد   “مریم صامت ” دیگر ملی پوش ایرانی با ۲ پله صعود رتبه ۷۳۵ را از آن خود کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۲۱۶۵۵۱۵۴۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.