صعود ۱۳ پله ای عالمیان در رنکینگ جهانی

جدید ترین رده بندی بازیکنان تنیس رو میز جهان بعد از اتمام رقابتهای این ورزش مفرح در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن منتشر شد .

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بر اساس رنکینگ بازیکنان جهان در ماه اوت ۲۰۱۲ ، رنکینگ نوشاد عالمیان که با اقتدار توانسته بود در المپیک لندن دو پیروزی ارزشمند مقابل حریفانی از استرلیا و هنگ کنگ را به دست آورد ۱۳ پله صعود کرد و در مکان ۶۴ بازیکنان جهان قرار گرفت.
 عالمیان در مجموع از رقابتهای المپیک ۴۹ امتیاز به دست آورد که بیشترین سهم آن پیروزی مقابل تانگ پنگ هنگ کنگی بود . همچنین ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲  به دلیل باخت مقابل اوشونایکه نیجریه ای و کسر سه امتیاز از او با ۱۱ پله سقوط در جایگاه ۵۰۲ قرار گرفت .
بر اساس این گزارش در این رده بندی و در بخش مردان، محمدرضا اخلاق پسند بدون تغییر در مکان ۲۶۲ باقی ماند ، افشین نوروزی ، نیما عالمیان ، مهران احدی ، میدیا لطف الله نسبی و واحد مالمیری هر کدام به ترتیب با ۳ ، ۲ ، ۶ ، ۳ و ۷ پله صعود در مکان های ۲۷۵ ، ۲۹۶ ، ۳۴۶ ، ۴۱۵ و ۴۳۵ جای گرفتند . اما دیگر تغییر محسوس جدول رنکینگ جهانی صعود ۳۰ پله ای پوریا عمرانی جوان خوش آتیه تنیس روی میز ایران بود که در  رتبه ۵۶۰ قرار گرفت . در بخش زنان نتایج خوبی به دست نیامد و همه نمایندگان ایران از نظر رده بندی جهانی سقوط کردند، محجوبه عمرانی با ۲ پله سقوط در رده ۵۴۹ ایستاد ، پریسا صمدی و مریم صامت نیز هر کدام با ۵ و ۷ پله سقوط رتبه های ۶۵۶ و ۷۱۴ را به خود اختصاص دادند ./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.